دکوراسیون داخلی منزل
هنری
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 12
:: بازدید کلی : 6612
دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی

با طراحی نوین در دی بی لاکچری

این روزها شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی به ارائه خدمات می پردازند. در این میان مجموعه لاکچری با دارا بودن سال ها تجربه  و به انجام رساندن صد ها پروژه مختلف آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و علاقه مندان می باشد.ما برای شما پیشنهادات مختلفی داریم .در ابتدا و قبل از هر چیز دعوت می کنیم به دفتر شرکت مراجعه نمایید و حتما یک بار از آخرین طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن نمایید .حتی اگر بخواهید می توانید به صورت حضوری بر سر پروژه هیا ما رفته و خودتان از نزدیک میزان کیفیت به کار رفته در کارهای ما را با دیگر کارها مقایسه نمایید.

برای ملاقات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید :

• میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، کوچه چهارم، پلاک ۵، واحد ۸

در یک تعریف کلی می توان واژه دکوراسیون داخلی را اینگونه تعریف نمود : مجموعه کارهایی که در جهت هماهنگ سازی و چیدمان محیط صورت می پذیرد تا هر چه بهتر رنگ های به کار رفته و وسایل درون محیط نمایان تر شوند.برای رسیدن به این امر قطعا و طبعا می توان از روش های مختلف و سبک های گوناگونی پیروی کرد.یک دکوراتور باید بر اساس فضای موجود و با در نظر گرفتن نیاز های مشتری شروع به طراحی و پیاده سازی نمایدالبته باید به این نکته توجه لازم داشت که نباید همه چیز فدای رسیدن به زیبای شود و قطعا باید علاوه بر زیباتر شدن محیط کاری کنیم تا میزان کارایی محیط بالاتر رود.در واقع باید تلاش کرد محیط ما زیبا و در عین حال عملگرا باشد.

دکوراسیون داخلی

اگر دکوراتور باهوش باشد می تواند براحتی برای ایجاد دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد یک بازی هندسه راه بیاندازد.شما می توانید با استفاده از اشکال مختلف و رنگ های گوناگون و با توجه به موفعیت فیزیکی محیطی که در دست دارید شروع به ایجاد طرح و نقشه های خاص نمایید و با کمی ذوق و سلیقه می توانید طرحی بسیار زیبا و دکوراسیون داخلی منحصر به فردی را خلق کنید.شما بیننده عزیز می توانید موارد فوق را به خوبی در نمونه کارهایی که برای مشتریان خود به انجام رسانده ایم ملاحضه نمایید.

 

اگر به دنبال خلق محیطی دوستانه و صمیمی و ارام هستید پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون داخلی محیط خود از طرح ها و اشکال دایره ای شکل استفاده نمایید.اام اگر می خواهید محیطی پر از انرژی و خلاقانه ایجاد نمایید پیشنهاد ما استفاده از طرح و شکل های مثلثی شکل است. شما با این طرح روحی تازه به محیط مورد نظرتان خواهید دمید و سراسر انجا را پر از انرزی خواهید نمود.به نظر میرسد برای رسیدن به محیطی پر از انرژی استفاده از این روش بسیار موثر می باشد.

اما اگر دکوراسیون داخلی را می خواهید برای محیطی  مثلا اداری به کار ببرید و الزما نیاز دارید تا کمی جدیت و رسمی بودن را به افراد القا کنید تنها پیشنهاد موثر استفاده از طرح و اشکال مستطیلی شکل است.طرح هایی با خطوط ساده و صاف در این حالت باعث می شود تا دکوراسیون داخلی شما روحی جدی و رسمی به خود بگیرد.

 

در اینجا محیط یک خانه را مجسم کنید که می خواهیم با اصول گلچین گرایی به بهترین شکل ممکن انرا دکور نماییم.تنوع چاشنی مهیج و منحصر به فرد فضاهای زندگی با سبک به گزین شخصی است.با عصیانی ملایم بر ضد نمونه های آرایش در گذشته این اتاق های راحت فلسفه ی چیده شدن شدن همیشگی و ثابت اسباب و وسایل مشابه را رد می کند و روش آرایش داخلی راحت و نوینی را برنامه ریزی می کند.باید گفت در دکوراسیون داخلی جدا از نحوه چیدمان اسباب و وسایل رنگ را باید عنصری بسیار مهم در نظر گرفت.رنگ یاور همیشگی شما است و در پس زمینه ها و پارچه ها و لوازم یاری دهنده ی ماهری است و با لطافت با عناصر مختلف در هم می آمیزد.

دکوراسیون داخلی

سعی کنید رنگ بندی را ساده نگه دارید و با تعداد محدودی زنگ و تکرار همان رنگ ها در تمامی اتاق ها برای ایجاد تاثیری کاملا متوازن کار کنید. به عنوان مثال در مقابل پس زمینه ای سفید ترکیب صندلی های چیپندال قدیمی و مبل های مدرن کلاسیکی مناسب است که با پارچه های ستونی باستانی که در کیفیت حجمی کنده کاری شده اند استفاده می شوند.در امیزه ای از هنر جدید و قدیم بگذارید در دکوراسیون شما رنگ و الگو در سبک های کاربردی با هم یکی شوند و پیوند اثاثیه ای دوره قدیمی که قطعا با پارچه های تاکیدی و چشمگیر و نقوشی که ان رنگ ها را منعکس می کنند این کار را انجام دهید.

بگذارید ته رنگ خفیف قالی شرقی نفیس یا اثاث اصلی دیگری رنگ بندی منحصر به فرد اتاق را تعیین کنند یا با انتخاب پارچه های تاکیدی و چشم گیر و نقوشی که ان رنگ ها را منعکس می کنند این کار را انجام دهید.
طرح های پیوسته شش ضلعی باعث می شود تا یک فضای کوچک بزرگتر نشان داده شود.شکل غیر معمول شش ضلعی باعث می شود تا ظاهری متفاوت و زیبا در اتاق ایجاد شود.استفاده از طرح های مربعی شکل در دکوراسیون داخلی می تواند باعث ایجاد فضایی متفاوت و زیبا شود . البته شاید برخی معتقد باشند که استفاده از طرح های مربعی دیگر قدیمی و تکراری شده است. اما در جواب این دوستان باید عرض کنیم که هنوز هم می توان با طرح هیا مربعی محیطی گرم و شیک و موقر بوجود آورد.اما فراموش نکنید برای ایجاد تعادل در دکوراسیون خانه هایی با طرح های مربعی بهتر است از چند وسیله با خطوط منحنی نیز استفاده شود.

دکوراسیون داخلی

اما استفاده از طرح های نیم دایره نیازمند خلاقیت خاصی دارد. اگر می خواهید تا در منزل خود از طرح های غیر متعارف نیم دایره بهر ببرید پس باید از ایده و خلاقیت مناسب ی برخوردار باشید.یکی از اصولی که باید در این مورد رعایت نمایید این است که حتما شکل منحنی را در دکوراسیون داخلی خانه خود تکرار نمایید.وقتی دکوراسیون اتاق شما پر از خطوط صاف و زاویه دار است انتخاب مبلمان نیم دایره ای تا حدی نا هماهنگ و نامناسب خواهد بود.پس اگر قصد دارید ظاهری منسجم و هماهنگ تر در دکوراسیون چنین اتاقی ایجاد نمایید بهتر است چند شکل و خط منحنی دیگر مانند میز چایخوری گرد و یا چراغ های قوسی در دکوراسیون اتاق قرار داده و انحناها را تکرار نمایید.

می توانید برای بهتر شدن طرح خود مبل های نیم دایره خود را به صورت گرد بچیند.در واقع شما باید از شکل منحنی نیم دایره مبل ها نهایت استفاده را ببرید و انها را به صورت گرد دور هم بچینید.در واقع با این طرح همه افراد در هنگام نشستن روبریو هم قرار خواهند گرفت و ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی خواهد کرد.
این بخشی از ایده هایی بود که کارشناسان خبره ما برای شما دارند. پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت آخرین و به روز ترین طرح های دکوراسیون داخلی با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

طراحی و دکوراسیون داخلی به سبک گلچین گرا برای کلکسیونرها معمولا جذابیت خاصی دارد.زیرا این نحوه ترکیب بندی به گرمی در برگیرنده کلیه اشای مورد علاقه ای صاحبانش می باشد مانند : اشیای نمایشی مورد احترام -عتیقه جات و یا حتی اشای ناهماهنگی که برای آفرینش یک شاهکار می توان از میان آنها انتخاب کرد و معیارهای متداول را برای هر یک از عناصر در نظر داشت.

دکوراسیون داخلی

در یک نظر اگر به طرح و دکوراسیون داخلی که پیاده سازی کرده ایم شاید یک سوال مهم پیش آید که آیا خوب و با سلیقه انتخاب  شده است ؟ و آیا طرح مورد نظر می تواند  مناسب این محیط باشد ؟

آیا لوازم و چیدمان به گونه ای هستند که با حال و هوای رسمی و یا غیر رسمی که مورد نظر شماست مطابقت داشته باشند؟برای مثال یک پارچه کلفت چهار خانه ی اسکاتلندی در دکوری غیر رسمی خوش می درخشد اما یک قالیچه ی ایرانی خوش نقش در فضایی با روحیه ی رسمی بیشتر تناسب دارد.یک مبل دسته دار سبک فرانسوی و یا یک کاناپه ی کوهان شتری سبک انگلیسی یا یک پرده کرکره ی عمودی کیفیتی رسمی را تداعی می کند.در مورد مبلمان یک فضا می بایست به صورت عملگرا  و راحت باشد و تضمین کننده ی سلیقه ای گلچین گرایی صاحبش باشد و جذابیت بصری خود و قابل استفاده بودنش را به اثبات برساند.

و در اخر باید خدمتتان عرض کنیم که تنها خدمات طراحان و دکوراتورها مختص افراد پول دار نیست.معمولا طراح خوب می تواند به شما کمک نماید تا با هر بودجه و توان مالی که دارید بتوانید از خدمات فوق استفاده نمایید.در واقع دکوراسیون داخلی شما با توجه به میزان بودجه و هزینه ای که برایش در نظر گرفته اید پدیدی خواهد امد.طراح داخلی می تواند در مرود آرایش چیدمان اتاق و مبلمان و استفاده عاقلانه از فضا شما را راهنمایی کند.اگر می توانید برای این منظور پول زیاید خرج کنید طراح می تواند شما را به مبلمانی مرغوب با طراحی مناسب که منحصرا از طریق طراحان فروخته می شوند راهنمایی کند.طراحان داخلی ممکن است از شما ساعتی مزد بگیرند و یا خدمات خود را از طریق اضافه کردن بر قیمت مبلمان جبران نمایند.به هر حال پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید و از طراحی های انجام شده توسط ما نیز دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

مبلمان اداری

شیک و منحصر به فرد با دی بی لاکچری
یکی از مهمترین عواملی که این روزها بر خلاف گذشته توجه ویژه ای به آن شده است مساله مبلمان اداری می باشد. بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر قرار باشد به موفقیتی چشم گیر دست یافت می بایست به تمام نکات و جزیئات توجه کرد. در مورد مبحث دکوئراسیون و طراحی داخلی برای اداره جات یکی از مهم ترین بخش ها مربوط می شود به انتخاب مبلمان اداری برای آن محیط در واقع می توان اینگونه توصیف نمود که محیط کاری شما گویای همه چیز خواهد بود.معرف سبک زندگی و حتی فعالیت شما خواهد بود.در واقع هر چقدر به این جزئیات توجه بیشتری داشته باشید قطعا تاثیرات انرا در روند کاریتان خواهید دید.

در مورد نحوه انتخاب مبلمان اداری چند نکته خدمتتان عرض می کنیم که توجه به آن می تواند در نهایت شما را به انتخاب بهتری در این زمینه برساند :

۱-قدم اول این است که قبل از اینکه بخواهید به انتخاب نوع مبلمان اداری برای محیط مورد نظرتان بپردازید ابتدا نیازها و ظرفیت های دفتر کار و محیط اداری مورد نظرتان را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

۲-حتما به این توجه کنید که چه میازن فضا در اختیار دارید و بر اساس میزان فضای موجود دست به انتخاب بزنید.اگر فضای کوچکی داشته باشید و بخواهید مبلمان اداری خود را در سایز های بزرگ تهیه کنید قطعا برای باقی واسیل فضای لازم را در اختیاز نخواهید داشت و به مشکل بر می خورید.

مبلمان اداری

۳-نکته بعدی که لازم است به آن توجه کافی داشته باشید این است که حتما نوع مبلمانی که انتخاب می کنید از نظر رنگ و شکل ظاهری هارمونی مناسبی با نوع دکوراسیون محیط شما داشته باشد.

اما قبل از اینکه بخواهیم به ادامه مطلب بپردازیم به نظر میرسد لازم باشد گذری کنیم به سبک معاصر مبلمان .قطع به یقین مبلمان ابتدا قبل از یانکه بخواهند برای محیط های اداری و سازمانی استفاده شوند برای محیط های شخصی و مسکونی مورد استفاده قرار می گرفتند.در مورد سبک معاصر می توان اینگونه عنوان کرد که در قرن بیستم به جای اینکه سازندگان ان را نجاران تشکیل دهند در واقع معماران و طراحان بودند.این موج جدید صنعت گران در باوهاس  پرورش یافتند.باوهاس در واقع یک هنرستان آلمانی بود که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد و به جذب هنرجویان علاقه مند به این رشته پرداخت.شعار هنرجویان  انجا این بود : فرم به دنبال عملکرد می آید.همین امر موجب شد تا انها بتوانند تحولاتی بزرگ در صنعت مبلمان ایجاد کنند که بعد ها موج آن حتی برای مبلمان اداری نیز مورد استفاده قرار گرفت و در این صنعت نیز تاثیر گذار بود.

چند پیشنهاد هم داریم که می تواند در هر چه زیباتر نشان دادن محیط اداری شما کمک فراوانی نماید:

۱-همیشه سعی کنید کلیه وسایل شخصی و غیر اداری خود را در یکی کشوهای میزتان قرار دهید و اجازه ندهید تا وسایل شخصی شما در کنار لوازم کاری شما باشد.-همچنین به تمامی عکس هایی که در محیط اداری و اتاق کارتان قرار دارد دقت نمایید و هر کدام را که به نظر از هارمونی محیط شما به دور می باشد را از رده خارج نمایید.

۲-سعی کنید از تصاویر و پوسترهایی که می توانند به شما انگیزه ای مضاعف دهند در محیط کار خود استفاده نمایید.

۳-برای رسیدن به بهترین طرح در زمینه چیدمان و نوع پارتیشن اداری پیشنهاد می کنیم تا با یک کارشناس دکوراسیون در این زمنیه مشورت نمایید .

مبلمان اداری

در این زمینه گروه تخصصی دی بی لاکچری با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای اماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه به شما عزیزان می باشد.می توانید همین امروز با ما تماس گرفته و از آخرین نکات مشاوره ای و همچنین تنوع محصولات ما که در زمینه مبلمان اداری ارائه داده ایم دیدن نمایید.

خوب در این بخش چند نکته بسیبار کاربردی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین چیدمان مبلمان را برای فضای اداری خود ایجاد نمایید:

۱-همیشه میز منشی و سایر میزهای کارمندی بایدتا انجایی که ممکن است به گونه ای چیدمان شوند تا ارباب رجوع به پشت میز دسترسی نداشته باشد.

۲-حتما میز منشی در محلی قرار گیرد تا به درب وروردی اتاق مدیریت تسلط کافی داشته باشد.

۳-حتما دقت نمایید جدا از مبحث راحتی و زیبایی مبلمان اداری که برای محیط خود انتخاب می کنید باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید که لوازمی که انتخاب می کنید بتواند حس رسمی و اداری را به ارباب رجوع القا نماید.

مبلمان اداری

۴-نوع رنگی به برای محیط خود و لوازم درون آن انتخاب می کنید در واقع معرف ماهیت اداره شما می باشد.

به نظر میرسد با توجه به اینکه این روزها همه به دنبال افزایش راندمان کاری هستند و دوست دارند تا سازمان ها و اداره جات انها جز بهرتین ها باشند نمی توان به سادگی از کنار مبلمان اداری گذشت.چرا که یکی زا مهمترین عوامل راحتی و احساس آسایش کارمندان نشیمنگاه انها می باشد و این می تواند بسیار تاثیر گذار باشد در روند کاری آنها.در کنار این موضوع قطعا نوع طراحی داخلی و دکوراسیونی که برای محیط به کار گرفته می شود نیز نقشی مهم و پر رنگ دارد.

در این زمینه اینگونه می توان ادامه داد که رنگ بندی محیط قطعا در روحیه کارکنان و حتی مراجعه کنندگان تاثیر بسیاری داشته و می تواند میزان راندمان یک اداره را دستخوش تغییرات نماید.شما با به کار بردن رنگ های الهام بخش و تاثیر گذار در واقع قدمی بزرگ در جهت بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوه برخواهید داشت.اگر هدفتان از رنگ بندی برای محیط های سنتی اداری همچون بانکداری است پیشنهاد می کنیم از رنگ های ملایم در این زمینه استفاده نمایید.رنگ هایی همچون زرد کم رنگ و سفید و یا آبی کم رنگ می توانند گزینه های مناسبی برای این امر باشند.

مبلمان اداری

اگر در محیطی قرار گرفته اید که نیازمند صرف انرژی زیادی است و باید خلاقانه در آن کار کنید پیشنهاد ما رنگ نارنجی و استفاده از رنگ های سبز و آبی تیره است.جدا از نوع رنگ در مورد جنس آن نیز از رنگ هایی با کیفیت بالا استفاده نمایید تا مدت های طولانی بتواند با همان کیفیت اولیه جلوه خاصی به محیط اداری شما بدهد.در زیر برای شما علاقه مندان به ویژگی های چند رنگ اشاره کرده ایم که مطالعه آن در جهت انتخاب دقیق مبلمان اداری می تواند موثر باشد:

رنگ خاکستری:

خاکستری جز خانواده رنگ های خنثی می باشد و در واقع اینگونه می توان گفت که هیچگونه گرایش خاصی را بر نمی گزیند. این رنگ بدون ایجاد هر گونه تحریک در افراد در صنایع مختلفی به کار می رود.

رنگ آبی تیره :

این رنگ می تواند عامل مهمی در کاهش فشار خون شما داشته باشد.د ر واقع با توجه به تاثیر این رنگ در عصب های پاراسمپاتیک

 

رنگ قرمز: رنگی پر از انرژی و حس گرما.قرمز با عث افزایش حس رقابت طلبی شده و همچنین باعث می گردد تا احساس انرژی مضاعف کنید. البته همه این ها زمانیکه دارای خستگی عصبی و فیزیکی باشید تاثیری بر عکس داشته و آزار دهنده خواهد بود.در ادارت نیز زمانی می تواند راندمان کاری را بالا ببرد که سایر شرایط دیگر نیز مهیا باشد.

رنگ زرد: رنگی شادی آفرین که در واقع به شدت موجب شادی و خوش رویی می شود.با وجود رنگ زرد در محیط اداری باعث می گردید تا از سایر موانع و مشکلات احساس رهایی بیشتری پیدا کنید.

در رابطه با مبحث مبلمان اداری همانطور که عرض کردیم اگر می خواهید با هزینه معقول بهترین گزینه ها را برای اداره و یا محیط کاری خود برگزینید باید به نکات ریز و در عین حال ساده ای توجه داشته باشید. گروه تخصصی آرک مایان برای همین در کنار شما است تا با دید موشکافانه و تخصص که در این زمینه دارد و با توجه به میزان بودجه شما بهترین نوع مبلمان که از هر نظر با شرایط و جو کاری شما هارمونی لازم را داشته باشد برایتان در نظر بگیرد.

مبلمان اداری

 

در زیر به چند نکته مهم که می بایست در هنگام خرید مبلمان اداری به آن توجه لازم را داشت می پردازیم:

۱-مهم ترین نکته این است که نشتن بروی مبلمان اداری باید حسی سرشار از راحتی را به طرف مقابل القا دهد. پس به دنبال محصولاتی با راحتی بالا باید بود.

۲-به دلیل استفاده های طولانی از مبلمان اداری توسط کارمندان و ارباب رجوع باید کاملا دارای استانداردهای لازم باشد تا سلامت افراد را به خطر نیاندازد.

۳-در هنگام خرید صندلی حتما از مدل هایی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند استفاده کنیم تا افراد بر اساس یازن بلندی قد خود بتوانند بهترین اندازه را برای خود تنظیم نمایند.

۴-سه خصوصیت مقاوم بودن-راحتی – و محکم بودن را باید در خرید های خود در نظر بگیریم.

۵-حتما در هنگام نوع مبلمان اداری مخصوصا صندلی باید به مقام و پست طرف توجه کرد و بر اساس جایگاه ان در اداره اقدام به انتخاب نمود.

۶-چون از این وسایل زیاد استفاده می شود پس به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم به دنبال خرید کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت باشید چرا که بعد از مدتی مجبور هستید مجددا هزینه ای برای تعمیرات و یا تعویض آنها بپردازید.

مبلمان اداری

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 4
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

دکوراسیون اداری

شیک و منحصر به فرد با دی بی لاکچری

این روزها یکی از مهمترین مباحثی که در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی زیاد مورد توجه قرار گرفته است مبحث مربوط به دکوراسیون اداری می باشد. اداره جات و مراکز دولتی دیگر مانند قدیم نیستند و هر روز برای ایجاد محیطی مناسب تر برای ارباب رجوع در حال تلاش می باشند.با توجه به تحقیقات به عمل امده مشخص شده است که اگر محیط کاری برای کارمندان از هر جهت مناسب باشد باعث افزایش راندمان کاری انها خواهد شد و شاید این مهمترین دلیلی است که این روزها توجه ویژه ای به مبحث دکوراسیون اداری شده است.اما نکته ای که شاید کار در این زمینه را کمی متفاوت تر از مواردی شخصی و مسکونی می کند این است که یک طراح و دکوراتور باید ابتدا منافع و محدودیت های سازمان و اداره مودر نظر را برای انجام پروزه طراحی در نظر بگیرد .همچنین باید محیط را به گونه ای خلق نماید که بتواند نظر مثبت طیف وسیع مراجعه کنندگان را جلب نماید.شاید اگر قرار بود برای یک محی شخصی مانند منزل عملیات دکوراسیون انجام شود به مراتب از جهاتی کار راحت تر و سریع تر پایان می پذرفت.

دکوراسیون اداری

مورد بعدی که باید در هنگام انجام دکوراسیون اداری به ان توجه داشت این است که از رنگ هایی استفاده کنیم که باعث افزایش انرژی و شادابی کارکنان شود . در واقع باید محیطی را طراحی کنیم تا کارمندان بتوانند در طول ساعاتی که در آنجا هستند با انرژی بالایی مشغول به کار شوند. البته باید دقت کرد در هنگام استفاده از رنگ برای دکوراسیون اول اینکه باید محدودیت های ان سازمان را در نظر داشت و دم اینکه از رنگ هایی باید استفاده شود که معمولا اقبال عمومی با انها همراه می باشد و موجب نارضایتی عمومی نباشد.در ضمن باید حتما اگر خواستیم در پروژه از نور پردازی استفاده کنیم این کار به صورت معقول و کاملا استاندارد و متناسب با جایگاه ان اداره و سازمان صورت پذیرد.

با تمام این محدودیت ها و ریزه کاری ها هنر یک طراح و دکوراتور اینجا مشخص می شود که بتواند دست به خلق اثری منحصر به فرد و متفاوت بزندمثلا با ترکیب رنگ زرد در پس زمینه ای مشکی باعث ایجاد جذابیت بصری دو چندانی خواهد شد و بی شک توجه افراد را به خود به خوبی جلب خواهد کرد.می توان اینگونه خلاصه کرد که دکوراسیون اداری برای شرکت هاو ارگان های دولیت و خصوصی می تواند نقش تایین کننده ای داشته باشد و در موفقیت و یا عدم موفقیت آنها تاثیر مستقیمی بگذارد.

دکوراسیون اداری

مجموعه لاکچری با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات طراحی و دکوراسیون برای شما عزیزان می باشد. ما ده ها نمونه موفق در زمینه دکوراسیون اداری  سازمان های گوناگون در رزومه کاری خود داریم و پیشنهاد می کنیم برای تماشای آخرین طرح های ارائه شده به مشتریان حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

شاید باورتان نشود اما همین ابتکارهای کوچک می تواند در واقع بیش ترین تاثیر را بر معماری داخلی و دکوراسیون اداری محیط مورد نظر بگذارد.آنچه که به محیط شما شخصیتی اداری و منحصر به فرد می بخشد به غیر از به کار بردن اصول اولیه معماری که بروی در و دیوار و سقف و.. در واقع آثاری است که بروی دیوار قرار است نصب نمایید .باید با توجه به محیط و نوع فعالیت موجود  بهترین ها را انتخاب و گلچین نمود.انتخاب ها در عین حال که باید به نوعی مرتبط با نوع فعالیت باشند باید دارای جذابیت های بصری کافی نیز باشند.این شاید در نگاه اول کوچک و جزیی باشد اما باور کنید دارای تاثیرات زیادی بروی کیفیت نهایی پروزه شما دارد.

در سال های گذشته شرکت های بزرگ و موفق به اهمیت وجود یک دکوراسیون اداری شیک و منحصر به فرد برای خود پی برده اند و همچنان که شاهد هستیم برندهای بزرگ و معتبر در سراسر دنیا از دکوراسیونی خاص خود که به عنوان یک برند برای انها است استفاده می کنند.

دکوراسیون اداری
در چیدمان اداری باید توجه مهمی به میزان فضایی که قرار است در ان کار شود داشت. چرا که نوع چیدمان مبلمان اداری و نحوه طراحی انها دقیقا ارتباط مستقیم با میزان فضایی که در اختیار داریم دارد.البته مبلمانی که در اداره جات استفاده می شود می تواند شکلی ترکیب نیز داشته باشد.مثلا اگر در قسمتی به دلیل کمبود فضا دچار مشکل شدیم می توان از قفسه و کتابخانه و یا حتی فایل به عنوان پارتیشن نیز استفاده کرد. در واقع با این روش ما از مبلمانی چند منظور استفاده کرده ایم.
با توجه به شرایطی فضایی که قرار است در ان حکم فرما شود نوع چیدمان نیز می بایست با آن هماهنگ باشد. مثلا برای یک سالن انتظار که قرار است تعداد زیادی ارباب رجوع در ان قرار داشته باشند احتیاج به مبلمان متعددی داریم و با توجه به این موضوع می توان از مبلمان های دو طرف بهره گفت که هم فضای کمتری را اشغال کنند و هم اینکه کاربردی تر باشند.

دکوراسیون اداری

بخش بعدی از مبحث دکوراسیون اداری را می توان به نحوه چیدمان اتاق های اداری ان ارگان و مجموعه اختصاص داد. معمولا د رهر اتاق اداری چند کارمند وجود دارند که هر کدام دارای شرح وظایف مختص به خود بوده و به همین جهت می بایست نوع پارتیشن و فضای اتاق را به گونه ای تنظیم نمود که هر کارمند دارای فضای نیمه خصوصی مختص به خود باشد. البته این امر معمولا در اتاق هایی با فضای کوچک منطقی به نظر نمی رسد.معمولا در این نوع از اتاق ها سعی می شود از پارتیشن های با ارتفاع کم استفاده شود.

 

اما بخش مهمی که باید در هنگام انجام دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای داشت اتاق مدیریت است.د رواقع می توان اینگونه توضیح داد که اتاق مدیریت رسمی ترین فضای یک اداره است. در واقع نوع طراحی و دکوراسیونی که در این اتاق به کار می رود باید به گونه ای باشد که بتواند دقیقا حس ریاست و مدیریت را به بیننده القا کند. باید نسبت به دیگر فضاهای اداری شکیل تر و رسمی تر باشد.همچنین از لحاظ ابعاد و اندازه باید میز مدیریت بزرگتر از دیگر میزهای موجود در اداره باشد.همچنین می توان در اتاق مدیریت یک سری امکانات رفاهی همچون سرویس بهداشتی شخصی و .. از این قبیل را نیز طراحی نمود تا آسایش هر چه بیشتری را برای مدیریت به ارمغان داشته باشد.

دکوراسیون اداری

ورودی یک ساختمان اداری باید به گونه طراحی و دکوراسیون شود تا ارباب رجوع به محض ورود به ساختمان بتواند به واحد اطلاعات ساختمان در تماس باشد.همچنین باید محیط ورودی یا همان لابی دارای فضایی مناسب باشد تا ارباب رجوه در صورت نیاز بتواند لحظات و دقایقی را در آنجا منتظر بماند.در این حالت معمولا نیاز نیست از مبلمان و دکوراسیونی اداری استفاده شود. تعداد مبلمانی که در سالن ورودی ادارت استفاده می شود نیز بستگی به تعداد ارباب رجوع های ان اداره دارد.

ما در گروه دی بی لاکچری با چندین سال تجربه موفق و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین طرح های مدرن دنیا هستیم .شما می توانید به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و در جریان آخرین نمونه کارهای موفق ما قرار گیرید. همجنین می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سوالات و پرسش های خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

باید در هنگام ارائه پروزه دکوراسیون اداری خود رویکردی حرفه ای داشته باشید. ریچارد فیتز یکی از طراحان و دکوراتورهای بزرگ است که به جزییات با مهارتی بسیار بالا می پردازد.او معتقد است  پرداختن به همین جزییات است که می تواند در نهایت از یک طرح و دکور شاهکاری خلق کند و برای همین است که بسیار به این موضوع پرداخته و با وسواس خاصی انرا در پروزه های خود انجام می دهد.استفاده مناسب از نور پردازی و متریبال های مناسب و همچنین با توجه به موقعیت فیزیکی که در اختیار خواهید داشت نوع چیدمان می تواند به شما کمک کند تا به طرحی بی نظیر دست یابید



:: بازدید از این مطلب : 4
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

امروزه بر اهمیت معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون واقف شده اند و همه می دانیم که یک طرح و دکور تا چه حد می تواند در زیبایی و بهینه شدن محیط مورد نظر تاثیر گذار باشد. شرکت دکوراسیون داخلی اکچری با افتخار اعلام می دارد که با بیش از 15 سال تجربه حرفه ای در این زمینه اماده ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف همچون تجاری-اداری-مسکونی می باشد. ما با کادری مجرب و متخصص در زمینه معماری داخلی و طراحی داخلی محیط آماده طراحی و پیاده سازی انواع طرح و دکورها را برای شما علاقه مندان داریم.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در این زمینه از بخش تماس با ما حتما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت تشریف بیاورید و از آخرین پروژه های انجام شده توسط ما دیدن نمایید.

شرکت دکوراسیون داخلی

یک شرکت دکوراسیون داخلی باید در میان افراد گروه خود تخصص هایی همچون معماری داخلی-طراحی و دکوراسیون داخلی-افراد آشنا به علم فنگ شویی.افارد آضنا به علم نور پردازی و همچنین افراد متخصص در علم رنگ شناسی داشته باشد. یک طرح و دکور زمانی زیبا و منحصر به فرد خواهد شد که در تمامی بخش هایی که عنوان کردیم کار به صورت حرفه ای و عالی انجام شود.هر قسمت که در ان کوتاهی شود می تواند تاثیری مخربی در کل پروزه بر جای بگذارد.با این اوصاف فکر کنیم نیاز باشد تا حتما قبل از اینکه دست به انتخاب شرکتی به عنوان مجری کار خود بگیرید حتما از سوابق و میزان تخصص ان مطلع شده تا با انتخابی صحیح خود را به هدفی که دارید نزدیک تر نمایید.

شرکت دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین ارکان زیبایی در هر محیط پنجره ها هستند .بله شاید از نظر بسیاری از افراد اصلا به چشم نیایند اما تاثیرات منحصر بهف رد خود را حتما در یک محیط بر جای خواهند گذاشت.امروزه برای معماری و آرایش پنجره های امکانات قابل توجهی در اختیار شماست.این امکانات به نسبت گذشته بیش تر است. با صرف وقت و دقت عمل به نتیجه های خوبی خواهید رسید.ابتدا کمی به خود پنجره توجه کنید اگر از معماری زیبایی و با رازشی برخوردار است و یا مشرف به منظره ای زیبا و رویایی می باشد بهتر است که دست به ترکیب ان نزنید.اگر از نظر شما خلوت در اولویت است یا می خواهید از اتلاف انرژی جلوگیری نمایید می توان پوششی طراحی کرد که از جذابیت پنجره نکاهد و اگر پنجره ی مورد نظر شما چندان جالب نیست می توانید با شگردهای خلاقانه آن را جالب توجه از آب در آورید. بله این نکته را گفتیم که بدانید کار یک شرکت دکوراسیون داخلی شناخت دقیق تمام موقعیت هاست و اگر افارد گروه مجرب و متخصص باشند درنهایت تاثیر ان را در شکل نهایی پروژه خود احساس خواهید کرد .

شرکت دکوراسیون داخلی

به نظر میرسد تحصیلات آکادمیک و تجربه دو عنصر موفقیت در یک پروژه طراحی و دکوراسیون می باشند. چیزی که به خوبی و با درجات بالا در شرکت دکوراسیون داخلی ما وجود دارد و اثبات ان نیز اخرین نمونه کارهایی است که می توانیم برای شما به نمایش بگذاریم و قضاوت را به خودتان واگذار نماییم. حتما از بخش گالری تصاویر ما دیدن نمایید . سعی کرده ایم از بهترین و شیک ترین کارهای خود برای شما تصاویری زیبا را در سایت بگذاریم.

با افتخار اعلام می داریم که شرکت دکوراسیون داخلی DBLuxury با سال ها تجربه مفید در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دکوراسیون های تجاری و غیر تجاری آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما مشتریان عزیز می باشد.شما عززان می توانید از شرکت ما خدمات زیر را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انتظار داشته باشید :

 

طراحی و دکوراسیون محیط های تجاری مانند فروشگاه ها

طراحی و دکوراسیون محیط های اداری

همچنین شرکت دکوراسیون داخلی دی بی لاکچری در زمینه معماری نیز به صورت گسترده و در شاخه های زیر در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد :

معماری داخلی محیط های اداری و غیر اداری

معماری نمای ساختمان از مرمت و بازسازی گرفته تا تخریب و نوسازی

طراحی و اجرای انواع سقف کاذب

 

ما با به کار گیری از علم رنگ ها و همچنین با استفاده از بهترین چیدمان ها و تسلط کافی به علم فنگ شویی و با متخصصینی که در زمینه علم نور پردازی در شرکت دکوراسیون داخلی داریم می توانیم نوید این را بدهیم که یکی از بهترین و شیک ترین کارهای مکن را برای شما طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.هزینه ای که برای طراحی و دکوراسیبون محیط خود انجام می دهید تنها یک بار اتافق می افتد اگر کار به صورت حرفه و اصولی و استاندارد صورت پذیرد.

پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نمایید و خودتان از نزدیک از آخرین کارهای انجام شده توسط ما دیدن نمایید.می توانید با تمام مشتریان ما در تماس باشید و میزان رضایت آنها از پروژه هایی که توسط ما اجرا شده است را جویا شوید.همیشه معتقد بوده ایم برای اینکه بتوان در میان سایر رقبا حرفی برای گفتن داشت باید از طرح های منحصر به فرد و یونیک برای مشتریان خود استفاده کرد. به شما این اطمینان را خواهیم داد که طرح هایی که برایتان در نظر گرفته ایم کاملا منحصر به فرد و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی

 

روند کاری در دی بی لاکچری به اینگونه است که در قدم اول سعی خواهیم کرد با دقت به خواسته های مشتریان گوش داده و به درک درستی از آنچه مشتری از ما انتظار دارد برسیم.سپس سعی خواهیم کرد تا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و با منطبق کردن انها با الگوها و استانداردهای جهانی به فکر ایجاد طرحی منحصر به فرد و شیک باشیم.در شرکت دکوراسیون داخلی دی بی لاکچری همه مراحل قدم به قدم و همراه با مطالعه انجام می پذیرد و هر بخش توسط متخصص مربوط به آن حوزه اجرا می شود. سعی کرده ایم تا با گرد هم آوردن متخصصین توانمند و متعهد در کنار هم گروهی کاملا حرفه ای را ایجاد نماییم تا در کمترین زمان ممکن بهترین کار را به مشتری ارائه دهیم.

ما با استفاده از انواع متریال های مختلف برای دکوراسیون شما سعی خواهیم کرد تا نمایی فوق العاده زیبا و شیک را پدید آوریم.در دی بی لاکچری تحصیلات آکادمیک همراه با تجربه چند ساله دست به دست هم داده تا در نهایت بهترین و با کیفیت ترین کارها را به مشتریان و متقاضیان محترم ارائه دهیم.

طراحی مطب دندانپزشکی
شرکت دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون مغازه



:: بازدید از این مطلب : 4
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

یکی از مهمترین عواملی که بسیاری از افراد را وا می دارد تا تغییراتی در دکوراسیون داخلی منزل خود دهند ایجاد حسی خاص و منحصر به فرد در آنها می باشد. بله در واقع همه تلاش ها در حوزه طراحی و دکوراسیون برای این است که بتوان نماهایی متفاوت و منحصر به فرد  خلق کرد که متناسب با موضوع محیط مورد نظر باشند.خوب یک منزل باید دارای چه نمایی باشد و چه چیزی را می توان از محیط یک خانه انتظار داشت؟ طبعا همه موافق هستید که خانه به عنوان محیطی برای رسیدن به آرامش و رفع خستگی روزانه و محلی برای تجمع و گرد هم امدن اعضای خانواده می باشد.پس باید در نوع دکوراسیون منزل به نکاتی دقت کرد که برای رسیدن به ارامش هر چه بیشتر می توان از آنها استفاده نمود.

آیا شما هم به دنبال طرحی خاص می باشید؟ آیا دوست دارید تا با استفاده از دکوراسیون داخلی منزل خود فضایی متفاوت و منحصر به فرد خلق نمایید.؟ خوب قبل از هر چیز باید به اصول طراحی داخلی و مواردی همچون رنگ شناسی و علم فنگ شویی تا حدودی تسلط داشته باشید تا بتوانید طرحی خاص و شیک را پدید آورید. در این بخش به چند مورد که جز اشتباهات رایج در بحثدکوراسیون داخلی منزل است خواهیم پرداخت که با مطالعه و رعایت نکات فوق می توانید در نهایت به طرحی زیبا و منحصر به فرد دست یابید.شما باید بتوانیدشجحاعت لازم را در ایجاد تغییرات و زیر پا گذاشتن یک سری مسائل کلیشه ای را در خود داشته باشید.البته منظورمان این نیست که می توانید از هر نوع نا هماهنگی در طرح خود استفاده کنید و اسم آنرا دور ریختن کلیشه ها بگذارید.

دکوراسیون داخلی منزل

یکی از مورادی که می تواند در زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل شما بسیار تاثیر گذار باشد قطعا کف پوش ان است. در اینجا می خواهیم بپردازیم به کف پوش های چوبی که دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و حس خوبی را در محیط برای افراد ایجاد می کنند.کف پوش چوبی از روزهایی که مهاجران اولیه ی آمریکا آن را به صورت الوارهای ساده ای با دست می بریدند تا امروز راه درازی را پیموده است پس از گذشت دو قرن آن کف پوش های آبا و اجدادی اینک به مثابه گنجینه های تاریخی خانه ها و گواه صادق ماندگاری چوب و دیر پایی جذابیت ان است.این روزها اوضاع به گونه ای  اجتناب ناپذیر تغییر کرده و فن آوری جدید بر ویژگی های کف پوش چوبی افزوده است.امروز کف پوش چوبی می تواند ضد لکه و ضد استهلاک و ضد خش باشد و به این ترتیب به انتخابی آسان برای نگه داری و مناسب برای همه ی اتاق های خانه بدل شده شده است و می تواند در زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزلشما نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

کفش پوش ها دارای مدل های مختلی هستند که ما در این بخش سعی کرده ایم به متداول ترین مدل های آن بپردازیم :

کف پوش نواری یکی از همه پسند ترین نوع کف پوش های چوبی است.این نوع کف پوش از قطعه های باریک یکه دو انتهای هر کدام برای قفل شدن در قطعات مجاور به صورت زبانه و تو رفتگی بریده شده است ساخته می شود و انواع مختلفی با پهنا و قطرهای متفاوت دارد.

نوع بعدی همان پارکت های چوبی هستند که از تکه های کوچک چوب که مانند قطعات پازل با هم جور می شوند درست شده است . این مدل واقعا می تواند در منحصر به فرد کردن دکوراسیون داخلی منزل شما موثر باشد.طرح های مختلفی همچون جناغی و یا سبدی و یا شطرنجی را در این مدل ها می توان یافت.

شما با استفاده از کمی ذوق و سلیقه و با رعایت یک سری اصول و موازین کلی می توانید به طرحی شکیل و در عین حال زیبا دست یابید.با هم به چند اشتباه رایج دراین بخش خواهیم پرداخت :

1-استفاده از مبلمان های غیر متناسب با فضایی که در اختیار دارید:

گاهی اوقات شاهد هستیم فضایی کوچک کهدر ان قرار گرفته ایم در ان از مبلمان های بسیار بزرگ و حجیمی استفاده شده است که این اصلا با یکدیگر هارمونی نداشته و باعث می گردد تا برای دیگر لوازم فضا به اندازه کافی نداشته باشیم.این مساله به صورت عکس نیز صادق است و گاهی مشاهده می گردد در سالنی بزرگ از مبلمانی کوچک و ریز نقش استفاده شده است و این دقیقا همان مشکل عدم هارمونی را دارد.بهترین کار این است که حتما قبل از انتخاب نهایی مبلمان برای منزل بتوانید با یک تصویر سازی ذهنی فضای منزل را با نوع مبلمانی که قرار است در آن قرار دهید ترسیم کرده و در ذهن خود انرا تجسم نمایید .در این حالت بهتر و دقیق تر می توانید تصمیم بگیرید.دکوراسیون منزل شما می تواند تاثیر بسیار مهمی در روحیه شما بگذارد.

دکوراسیون داخلی منزل

2-دومین اشتباهی که ممکن است رخ دهد این است که معمولا از الگوهایی استفاده می شود که به هیچ وجه تناسب لازم را با فضای موجود ندارد.

در مبحث دکوراسیون داخلی منزل باید به این نکته توجه لازم را داشت که حتما لوازم منزل با یکدیگر از یک تناسب منطقی برخوردار باشند.اولین قدم این است که یک رنگ را به عنوان بک گراند و یا همان رنگ پیش زمینه برای محیط مورد نظرمان در نظر بگیریم.بعد از انتخاب رنگ بایدطرحی را به صورت کلی در ذهن ترسیم کرده و بر اساس این رنگ و این طرحی که در نظر دارید به انتخاب لوازم و وسایل مورد نظرتان بپردازید.ما برای شما بهترین طراحی دکوراسیون خانه را انجام خواهیم داد.

3-در مبحث دکوراسیون داخلی منزل یکی از لوازمی که می تواند نقش بسیار تایین کننده ای داشته باشد قطعا و بی شک چیزی نیست جز فرش.بله اکثرا رد این مواقع با انتخاب فرشی نا متناسب با طرح و رنگ بک گراند محیط باعث می شنوند تا کل طرح از هارمونی خارج شده و در نهایت آنچیزی که می خواهید نشود.فرش باید بتواند با طرح و رنگ خود تناسبی میان سایر لوازم دیگر فضای موجود ایجاد نماید.از چند نظر باید در انتخاب فرش دقت لازم را به عمل آورد :

-اندازه فرش نسبت به اندازه محیط

-رنگ به کار رفته در فرش

-جنس و کیفیت آن

-هم خوانی با مبلمان و پرده ها و سایر لوازم دیگر اتاق
4-از دیگر اشتباهات رایجی که معمولا در اکثر منازل ایرانی آنرا مشاهده می کنیم این است که همیشه عادت دارندتا کلیه لوازم و وسایل را به صورت چسبیده و با فاصله ای اندک از یکدیگر به دیوار اتاق بچسبانند.معملا در این مواقع همه تصور می کنند که اگر فضای وسط محیط خالی باشد بهتر خواهد.اما اگر بخواهیم واقعیت را به شما بگوییم این است که در واقع حقیقت کاملا برعکس بوده و جز در مواردی خاص مانند برگزاری مهمانی ها که می بایست فضای بیشتری در وسط اتاق داشته باشید در موارد دیگر به هیچ وجه این نوع چیدمان توصیه نمی گردد.سعی کنید تا مبلمان و کناپه خود را با کمی فاصله از دیوار بچینید.می توانید برای فضای پشت مبلمان خود از لوازم تزیینی همچون لامپ ها و آب آجر ها استفاده نمایید.البته میزان فاصله مبلمان از دیورا نیز خود دارای استانداردهای لازم بوده که باید به آن نیز توجه کرد.

5-اشتباه رایج دیگری که معمولا در چیدمان وسایل رخ می دهد این است که دوست دارند تمام وسایل و لوازم به ورت همزمان در دید باشند.باید بدانید که در این مورد نباید زیاده روی کنید و هیچ گاه از چیدمانی که باعث گردد به هر قیمیت تمام وسایل در یک نگاه دیده شوند استفاده نکنید.

6-ایراد بعدی که می توان به نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل برخی گرفت این است که فکر می کنند از اشیا قدیم و به اصطلاح عتیقه می توانند به هر قیمیت در هر فضایی که خواستند استفاده نمایند.معمولا در منازلی که از قشر مرفح جامعه هستند شاهد هستیم که تنها به خاطر عتیقه بودن و یا قدیمی بودن کالایی آنرا به هر قیمتی در فضای اتاق و منزل خود به کار برده اند.همین مورد باعث شده تا با یک تناقص و عدم هارمونی در چیدمان وسایل بسیار به چشم بیاید.

پس با فهمیدن اشتباهات رایجی که در هر چیدمان رخ می دهد می توانید شما از این پس انها را انجام ندهید تا خودتان در نهایت به طرحی منحصر به فرد دست یابید.تا اینجای کار به بیان اشتباهات رایج پرداختیم.اما در قسمت زیر به بیان چند نکته کاربردی و مهم می پردازیم که رعایت آنها می تواند شما را به یک دکوراسیون داخلی منزل شیک و منحصر به فرد نزدیک کند.

دکوراسیون داخلی منزل

1-اولین موردی که باید رعایت کرد نوع رنگی است که قرار است برای محیط مورد نظر مورد استفاده قرا گیرد.سعی کنید نوع مبلمانی که انتخاب می کنید با رنگ های دیوار و سقف و پرده شما هارمونی لازم را داشته باشد و تناقض میان آنها نباشد.

2-اگر بتوانید از یک آینه تمام قد در فضای سالن خود و یا اتاق خود استفاده کنید هم باعث زیبایی شده و هم تصویر بزرگتری را از محیط شما ایجاد می کند.

3-ورودی خانه خود را در نظر بگیرید. حال از ورودی دور ترین دیوار محیط را یافته و سعی کنید بروی آن از طرح های کاغذ دیورای به صورت عمودی استفاده نموده.این کار باعث می شود تا برای شما و بینندگان فضایی بزرگتر را در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد نماید.

4-اگر فضای اتاق خواب کوچکی داریدوو قصد دارید تا در /ان از یک تخت خواب استفاده کنید پیشنهاد می کنیم هیچ گاه تخت خواب را به یک گوشه از دیوار نچسبانید. سعی کنید به نعی تخت را در وسط اتاق قرار داده .البته بالای تخت را به دیوار بچسبانید.با این نوع چیدمان می توانید از محیط مورد نظر فضایی بزرگتر را متصور شوید.

5-در نشیمن منزل خود سعی کنید اگر از فضایی کوچک برخوردار هستید هیچگاه از کاناپه های سه نفره استفاده نکنید چرا که اولا کم پیش می آید تا سه نفر به صورت همزمان بروی یک کاناپه قرار گیرند و همچنین وجود فضای کوچک شما به هیچ وجه نمی تواند هارمونی لازم را با کاناپه سه نفره داشته باشد.

 

6-استفاده کردن از میرهای شیشه ای به دلیل اینکه فضا از میان انها قابل دیدن است باعث بزرگ نشان دادن محیط می شود و این در حالیست که استفاده از میزهای چوبی به دلیل عدم دید از میان انها باعث می شود تا احساس تنگی و کوچکی در محیط نمایید.

7-اگر فضای مورد نظرتان کوچک است پس حتما سعی کنید تا از پرده هایی استفاده کنید که دارای نقوش ریز باشد .همچنین رومیزی با نقوش ریز بسیار بهتر از رومیزیهایی است که دارای نقوش درشت باشد.این کار باعث می گردد تا فضای شما بزرگتر از قبل نشان داده شود.

8-شاید جالب باشد اما نحوه نور پردازی محیط می تواند در بزرگ و یا کوچک نشان دادن دکوراسیون داخلی منزل بسیار موثر باشد.مثلا استفاده از نورهای سرد مانند آبی و یا سبز باعث می شود تا به نظر بیاید که دیوار ها کمی به عقب رانده شده اند.و این در حالیست که نورهای گرم مانند قرمز باعث می شوند تا فضا به نظر بسته تر و نزدیک تر تصور شود.

9-میله ای که برای پرده خود در نظر گرفته اید را سعی کنید طوری قرار دهید که از طرفین کمی بیرون بزند. این کار باعث می شود تا فضای اتاق به نظر بزرگتر تصور شود.

دکوراسیون داخلی منزل

 

10-اگر میان فضای پذیرایی و نشیمن شما مانعی وجود دارد انرا بردارید و بگذارید به صورت یک فضای یک تکه باشد.

11-سعی کنید تا جایی که ممکن است مبلمان منزل را به دور یک نقطه مرکزی چیدمان نمایید. مثلا به دور شومینه و یا به دور پنجره ای که رو به تراس می باشد می تواند ایده خوبی باشد.

12-در گوشه های خانه که معمولا یک فضای خالی نواخسته ایجاد می شود تا جایی که ممکن است سعی این فضاها را با گیاهان بلند و طبیعی بپوشانید.

13-بروی مبلمان خود می توانید از بالشتک های کوچک استفاده نمایدی هم طرح و دیزاین فضا را زیابتر می کند و هم برای لم دادن و دراز کشیدن مناسب است.

14-اگر می توانید برا کف پوش منزل خود از فرمت های چوبی استفاده کنید.سعی کنید رنگ کف پوش ها با هم متفاوت اما دارای یک هم گونی باشند.وجود رنگ ها مختلف در کف پوش منزل می تواند باعث گرمی فضای موجود شما باشد.

15-یکی از بهترین دکوراسیون هایی که می توان برای هر منزل پیشنهاد داد استفاده از یک کتابخانه است. حتما اگر نقفشه منزلتان به شما اجازه می دهد از یک کتابخانه در فضای آن استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی منزل

 

 

طراحی مطب دندانپزشکی
شرکت دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون مغازه

 



:: بازدید از این مطلب : 3
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

اگر دوست دارید تا در بازار حرفی برای گفتن داشته باشید باید بتوانید خود را متفاوت تر و منحصر به فرد تر نسبت به سایر رقیبان و همکاران خود به مشتریان و بازدیدکنندگان از مغازه خود نشان دهید. یکی از روش هایی که می توان به این حس منحصر بودن دست یافت این است که به صورت حرفه ای و تخصصی تغییراتی را در دکوراسیون داخلی مغازه خود ایجاد نمایید.این متدی است که امروزه در کشورهای پیشرفته بسیار به آن توجه می شود و تمام تمرکز طراحان و دکوراتورها در این است که چگونه برای محیط مغازه و یا ویترین شما طرحی منحصر به فرد و مرتبط با کار شما خلق نمایند.

با چیدن خلاق و استفاده از عناصر طراحی سبک فضاهای کوچک را می توان به محیط هایی بزرگ تبدیل نمود و از همین تکنیک می توان در بسیاری از مغازه ها استفاده کرد و به ان نما و رخی منحصر به فرد بخشید.در زیر به چند نکته مهم در این رابطه اشاره می کنیم که می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد:

1- سعی کنید در رنگ بنید که برای دکوراسیون داخلی مغازه خود استفاده می کنید تا جای ممکن از رنگ های روشن استفاده نمایید.پس زمینه ها را کم نقش و نگار و ساده بگیرید .رنگ سفید یا دیوارهای آینه کاری شده مرزهای محیط را دورتر می رانند و اطاق را وسیع تر نشان می دهند.

2-ابعاد مبلمانی که قرار است احتمالا در مغازه خود به کار ببرید را تا حد ممکن کم کنید تا فضای کمتری را اشغال کرده و محیط شما را کوچک نکنند.

3-سعی کنید برای بخش های مختلف مغازه خود از طرح های عمودی استفاده کنید.با استفاده از این روش شما می توانید فضای بیشتری از کف  محیط مغازه را آزاد نمایید.

در واقع می توان اینگونه نیز عنوان کرد که پل میان شما و مشتریان شاید همین ویترین مغازه تان باشد و اگر به خوبی طراحی و دکور شود می تواند در نهایت بساری از عابرین و مشتریان را به سمت مغازه شما جذب نموده و احتمالا همین باعث افزایش فروش کالا و یا خدمات شما هم خواهد شد.دیگر مانند گذشته نمی توان به سادگی از کنار مسائلی همچون دکوراسیون داخلی مغازهگذشت. هم اکنون اگر می خواهید جایگاهی در بازار داشته باشید مجبور هستید حرفی جدید برای گفتن نیز ارائه دهید.این روزها برای داشتن یک فروش موفق و برای اینکه نسبت به رقیبان خود عقب نمانید باید به تمام جزییات کارتان توجه لازم را داشته باشید.یکی از مهمترین قسمت هایی که حتما باید به ان نگاهی ویزه داشت بی شک دکوراسیون داخلی مغازه شما است. در واقع می توان اینگونه شرح داد که دکوراسیون مغازه شما می تواند عامل مهمی در جهت خرید و یا عدم خرید یک مشتری باشد.لذا با توجه به اهمیت این موضوع باید سعی شود تا با آخرین استانداردهای روز دنیا و با توجه به نوع کسب و کاری که شما در حال انجام آن هستید و همچنین نوع مشتریانی که دارید و طبقه اجتماعی انها و همچنین مکانی که فروشگاه و یا مغازه شما در ان قرار گرفته است یک دکوراسیون متناسب ایجاد نمود.
ما در گروه لاکچری با دارا بودن چندین سال تجربه موفق در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات فوق برای شما علاقه مندان می باشیم.می توانید همین الان با تماس بگرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه نموده و از آخرین نمونه کارهای ما که در زمینه دکوراسیون مغازه انجام داده ایم بازدید به عمل آورید. متاسفانه برخی از سایت ها نمونه کارها و عکس هایی را درون سایت خود قرار داده اند که اولا اکثرشان جز نمونه های خارجی بوده و آندسته از کارهای داخلی نیز کار خودشان نمی باشد.ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که اگر به صورت حضوری به مکان شرکت ما تشریف بیاورید می توانیم ده ها نمونه کار بسیار شیک و مدرن و موفق را به شما نشان دهیم و حتی خودتان می توانید به آن مکان ها مراجعه کرده و استعلام نمایید.

البته چیزی که مشهود است این است که شما بر اساس میزان بودجه ای که برای ایجاد دکوراسیون خود در نظر گرفته اید می توانید انتظار تغییرات را داشته باشید . به نظر میرسد باید نگرش خود را نسبت به این موضوع عوض کنید که پول خرج کردن برایدکوراسیون داخلی مغازه هزینه است.بلکه باید با دید یک سرمایه گذاری به ان نگاه کرد. حال اینگه چقدر احتمال دارد این سرمایه بازگشت داده شود و با چه سودی بر می گردد به میزان حرفه ای بودن کار و اینکه با چه  کیفیتی دکور شما پیاده سازی شده.آنگاه می توان سطح توقعات را نیز بر مبنای نوع دکور تنظیم کرد.باورش شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد اما این یک واقعیت است که این روزها کیفیت کالا  دلیلی برای فروش ان نیست بلکه نوع بسته بندی و طراحی ان است که باعث فروش کالایی می گردد. خوب با کمی دقت می توان به سادگی به این نکته رسید پس نوع طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه است که باعث می شود مشتری به انجا سری بزند و قصد بازدید از محیط درون مغازه را نیز داشته باشد.

ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها سعی خواهیم کرد با توجه به نیازها و خواسته های شما دکوراسیونی متفاوت را برایتان خلق کنیم.شاید مهمترین ویژگی کارهای ما متفاوت بودن انها باشد.هیچ وقت سعی نکرده ایم تا از الگوهای دیگران برای نمونه کارهای خود استفاده کنیم.بلکه همیشه اعتقاد داشته ایم که برای مشتری باید طرحی نو و جدید خلق کرد. ما برای اینکه طرح دکوراسیون داخلی مغازه شما آنچیزی که می خواهید باشد چندین مرحله را خواهیم گذارند که با هم در زیر به ان اشاره ای خواهیم داشت :
۱-اولین موضوعی که با نشان دادن محلتان به ما در نظر خواهیم گرفت میزان فضای موجود شما است.بله با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار می دهید ما شروع به ایجاد طرح و نقشه خواهیم کرد و از همان ابتدا چندین روش و سبک را برایتان در نظر خواهیم گرفت تا در نهایت بهترین را از میان انها انتخاب نماییم.
۲-مرحله دوم شناخت نیازهای شما و متریان شما است.سعی خواهیم کرد با تهیه لیستی از نیازها و خواسته های شما و همچنین مشتریانتان طرح اولیه را به سمت و سویی سوق دهیم که بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.
۳-مرحله سوم آسایش و راحتی است. بله هم شما و هم مشتری که به دکوراسیون مغازه شما مراجعه می کند می بایست در مدت زمانی که در این مکان حضور دارد کاملا احساس راحتی و آسایش داشته باشد و بتواند با حوله از تمامی اجناس و کالاهای شما بازدیدنماید.


۴- منظره و میزان نور از دیگر خصوصیات دکوراسیونی است که ما برای شما خواهیم ساخت.
ما می توانیم با تلفیقی از طرح های مدرن و سنتی برای شما فضایی بسیار شگفت انگیز و رویایی را خلق کنیم. محیطی که مشتری با یک بار دیدن ان برای همیشه نام و برند شما را در ذهن به خاطر بسپارد.در میان زرق و برق های بازار باید دکوراسیون داخلی مغازه شما بتواند به نوعی توجه نه تنها مشتری را بلکه حتی یک عابر که در حال عبور از کنار مغازه شما است را به خود جلب نماید.شعار ما همواره این بوده است که در دی بی لاکچری برای مشتریان خود تنها طرح هایی جدید را خلق خواهیم کرد.اطمینان داریم اگر تمام اصول فنی معماری را در طرحی به کار بندیم و اگر به علم فنگ شویی مسلط باشیم و اگر خاصیت و تاثیر رنگ ها را رد روحیه و احساسات افراد بشناسیم در نهایت می توان دست به کارهایی بزرگ زد و طرح هایی منحصر به فرد را آفرید.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید .

 

طراحی مطب دندانپزشکی
شرکت دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی مغازه



:: بازدید از این مطلب : 2
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : میلاد

در این بخش می خواهیم در مورد سقف کاذب کناف و همچنین مباحث مربوط به طراحی سقف کاذب و در آخر نیز اجرای سقف کاذب به ذکر نکاتی بپردازیم. در ضمن شما علاقه مندان و متقاضیان عزیز در هر سه زمینه فوق می توانید با مجموعه لاکچری در تماس باشید  و از ما بهترین طرح ها و پیشنهادات را دریافت نمایید .در این زمینه ما دارای ده ها نمونه کار موفق و حرفه ای هستیم و با سال ها تجربه عملی امادگی دریافت پروزه های کوچک و بزرگ شما هستیم.می توانید از بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

اگر اجزای مبلمان در حکم شخصیت هایی باشند که در طراحی صحنه ی شما ایفای نقش می کنند ,آنچه به واقع تعیین کننده ی مکان و فضای مورد نظر شماست دیوار ها و سقف می باشند.یعنی همان عناصر مهمی که پس زمینه ی صحنه ی زندگی شماست.این روزها با پیشرفت هایی که در زمینه علم معماری شده است دیگر ماننند قدیم برای سقف ااز معماری و مصالح سنتی استفاده نمی شود . هر روز شاهد فراگیر تر شدن انواع سقف کاذب کناف در بازار هستیم و با توجه به خصوصیاتی که دارد طبیعی هم هست که استفاده از آن نیز رو به افزایش باشد.شما می توانید برای هر چه زیباتر کردن محیط  مورد نظر خود از یک شرکت  معماری و ساختمانی در این زمینه کمک بخواهید و در ابتدا از انها بخواهید که برای محیط شما اقدام به طراحی سقف کاذبمتناسب با شرایط فیزیکی انجا نمایند. بعد از اینکه طرح مورد نظر اماده شد نیازمند افرادی هستید که در این زمینه مهارت نصب و راه اندازی لازم را دارا باشند و در اجریا سقف کاذب بتواند به شما کمک کنند.در تمام موارد فوق با اطمینان به شما اعلام می کنیم که مجموعه لاکچری امادگی لازم در جهت قبول سفارشات شما را دارا می باشد.

طراحی سقف کاذب

دیوار ها و سقف ها از دید طراحی و دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیار فروانی هستند. سطحی که یک دیوار و یا یک سقف کاذب گناف  به  خود اختصاص داده است انچانان مهم و ارزشمند است که می توان با مدیریتی هوشمندانه طراحی فوق العاده ای بروی انها پیاده سازی کرد.اگر بدانیم رنگ ها و نقش ها یی که می توانی با طراحی سقف کاذب بروی ان پیاده سازی کرد تا چه حد می تواند بر آرایش و دکور محیط ما تاثیر مثبت بگذارد بی شک به هیچ وجه حتی ذره ای از ان غافل نخواهیم شد.شاید رد وحله اول برای انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری دچار مشکل در انتخاب شویم و ندانیم که باید دقیقا چه کار کرد.این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که سقف کاذب کناف مانند بومی سفید برای شما مهیا شده تا شما هنر و خلاقیت خود را بروی ان پیاده سازی کنید . این مورد برای دویارها نیز به همین سبک است و اینجا هنر و خلاقیت طراح است که باعث وجه تمایز میان یک طرح و دکور خواهد شد.

همانطور که می دانید تنوع پوشش دیوارها و سقوف بسیار زیاد است پس بهتر است ابتدا با آرامش خاطر به کاوش در گزینه ها و امکانات موجود بپردازید.فراموش نکنید که دیوارها در حکم قالبی هستند که قفس زندگی شما را زیباتر جلوه می دهند.البته این را باید دوباره تاکید کرد که مزان تاثیر گذاری دیوارها و سقف کاذب کناف بستگی به تصمیم هایی که شما برای انها می گیرید دارد . هر چقدر که در اجرای سقف کاذب دقت بالایی به خرج دهید و هر چقدر که طراحی ان حرفه ای و زیبا صورت پذیرفته باشد همه و همه این موارد می تواند در نهایت نما و جلوه خاصی به محیط مورد نظر شما دهد.مثلا اگر دوست دارید که اتاق مورد نظر شما خلوت و کم اثاث باشد باید  سعی کنید با رنگ های قوی فضا را پر کنید.و طراحی و انتخاب را که تا حدی ساده و در اصطلاح امروز مینی مالست از کار در آمده است گرما ببخشید.البته شاید می خواهید که دیوارها و سقف ها در پس زمینه محو شوند تا نورهای متمرکز بر اجزای مبلمان بتابد و آن ها را بیشتر نشان دهد و برجسته کند.در این صورت رنگ های خنثی و نقش های ظریف و محو دیوار و سقف به اتاق لطافت می بخشد بدون این که بر ان چیره شود.

اجرای سقف کاذب

شما با کار کردن بروی دیوار و سقف کاذب کناف می توانید حال و هوای دلخواه خود را حکم فرما سازید.برای ایجاد حال و هوای سنگین تر می توانید به دیوارها رنگ های زنده و درخشان بزنید تا همیشه و در هر حال افتاب گیر به نظر آید.همچنین اگر می خواهید کتابخانه یا اتاق کوچک و خصوصی شما دنج و آرام به نظر آید قرمزهای تیره و یا طلایی و قهوه ای ملایم فضا را از گرمای آرامش بخش خود سرشار می کنند.دیوارها و سقف های کاذب بیش از آنکه آفریننده ی روحیه و حال و هوای اتاق باشند وظایف عمده ای دیگر را رد امر معماری داخلی بر دوش دارند . مثلا در هنگام طراحی سقف کاذب انرا به گونه ای می سازند تا به عنوان عایقی برای گرما و سرما نیز به کار رود . و یا برای نمونه در پلان های اوپن خانه های امروزی از دیوار به عنوان یک جدا کننده می توان استفاده کرد و تا ان جا که حد و مرز و کاربری فضاهای کوچک تر را در کل فضا مشخص کند و به این ترتیب در فضاهای بزرگ گوشه های دنج و کوچک فراهم اورد.این دیوارهای جدا کننده می تواند ارتفاع متغیری داشته باشند حتی از قد انسان هم کوتاهتر.

طراحی سقف کاذب

شرکت های مختلف مکن است در زمینه طراحی سقف کاذب مشغول به فعالیت باشند اما یک پیشنهاد داریم حتما قبل از تصمیم به انتخاب مجری کار از نمونه کارهایی که توسط انها به انجام رسیده است بازدید نمایید تا در نهایت بتوانید انتخابی درست داشته باشید.با کمال افتخار هر زمان که شما بخواهید آماده ارائه اخرین نمون کارهای خود در زمینه اجرای سقف کاذب می باشیم.کیفیت امری تصادفی نیست و قطعا با دارا بودن تجربه و تخصص لازم این امر شکل خواهد گرفت.

با توجه به توضیحاتی که رد بالا عنوان کردیم اگر شما به دنبال طرح و دکوری خاص هستید قبل از هر چیز و قبل از اینکه اصلا بخواهید به فرک تهیه اسباب و مبلمان لازم برای محیط مورد نظرتان باشید بهتر برای سقف کاذب کناف  خود فکری کنید و اینکه چگونه و با چه روشی نسبت به پیاده سازی ان در محیط اقدام نمایید.بی شک یکی از مهمترین فاکتورهای زیبا سازی یک اتاق سقف و دیوارهای ان است .اما در مورد قدرت رنگ ها ر هیچ کش پوشیده نیست که تا چه حدی می توانند بر زیبایی و یا زشتی یک محیط تاثیر گذار باشند. رنگ ها فریبنده چشمان بیننده هستند و به راحتی و با کمی تکنیکی می توانید از این خاصیت به نفع طرح و دکور خود استفاده نمایید و در زمان اجرای سقف کاذب  با استفاده از رنگ هایی همگون محیط پیرامون خود را زیباتر و شیک تر نمایید.به نظر میرسد تسلط کامل به علم رنگ ها و دانستن تاثیرات هر کدام در اینجا بسیار ضروری به نظر می رسد.

اجرای سقف کاذب



تعداد بازدید از این مطلب: 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر عباس
تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید