پاموک کاله
هنری
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 7
:: بازدید کلی : 6607
پاموک کاله
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تور مالزی که در هر ۴ فصل در آژانس در اختیار مسافران گذاشته می شود.این تور ها که به شکل یک مجموعه کوالالامپو-لنکاوی، کوالالاپور سنگاپور،کوالالامپور-بنانگ می باشد.
با پرواز هایی به صورت مستقیم ماهان و ایران ابر تور مالزی آغاز می شود.اگر شما قصد انتخاب پرواز های خارجی رادارید پرواز های قطر و امارات و… می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.به صورت زمینی میان شهر های پنانگ و کوالالامپور ترانسفور بین شهری انجام می پذیرد و به صورت هوایی میان شهر های سنگاپور و کوالالامپور و همینطور میان لنکاوی و کوالالامپور انجام می پذیرد.مسافران می توانند برای راهنمایی و کسب آگاهی بیشتر از نقشه و راهنمایی که در اختیار آنها گذاشته می شود استفاده کنند.
طی دو هفته گردشگران ایرانی مالزی بدون کسب روادید می توانند مالزی را به شکل توریستی مورد بازدید قرار دهند.ویزا زمانی لازم می شود که گردشگران قصددارند اقامتی بیش از دو هفته در تور لحظه آخری مالزی داشته باشند و یا اینکه هدفشان بازدید از سنگاپور باشد.جهت تهیه تور شما می توانید بدون اینکه به آژانس مراجعه کنید جهت تهیه بلیط و رزرو هتل به شکل الکترونیکی هم اقدام کنید.برای آن دسته از گردشگرانی که امکان مراجعه به آژانس را ندارند می توانند صفحه نخست گذرنامه خود را فکس کرده و توسط فکس دریافتی از مدارکی که برای سفر لازم است را داشته باشند.
در آژانس ۴ فصل اغلب تور های مالزی در در هتل هایی می باشد که از ۳ ستاره بیشتر باشند. درج قیمت تور مالزی از آن جهت که برای همه هتل ها امکان پذیر نیست.هنگامی که برای هتل قیمت تور مالزی را در سایت برای هتل انتخاب شده را ندیده اید.برای شما این امکان وجود دارد که تماسی با قسمت قیمت تور مالزی آژانس داشته باشید.
تور مالزی هتل شرایتون کوالامپور:
خدماتی که در این تور در اختیار گردشگران قرار می گیرد به مدت هشت روز اقامت ،تور لیدر به همراه گشت شهری و صبحانه که اتاق های این هتل یک تخته و دو تخته با قیمت های متفاوت می باشند.
اطلاعات مورد نیاز این است که به روزه رفت و برگشت امکان تغییر قیمت فوق بسته با تغییر رو به رو می شود.ساعت تحویا در این هتل ۱۴ تمام و ساعت تخلیه در این هتل ۱۲ می باشد.و پاسپورت مورد قبول باید دارای ۷ ماه اعتبار باشد.
اتاق یک تخته ۳۲۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.اگر به دنبال آخرین اطلاعات در مورد تور لحظه آخری دیگر کشورها هستید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.
اتاق دو تخته ۲۶۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر نفر می باشد.
تور مالزی هتل رویال جولان کوالالامپور مالزی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار می دهد اقامتی به مدت ۸ روز به همراه تور لیدر و خدماتی مانند صبحانه و گشت شهری نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
اطلاعات مورد نیاز برای تور این است که ممکن است قیمت های فوق بسته به روز با تغییر روبه رو شود.و ساعت تحویل در این هتل نیز در ساعت ۱۴ می باشد. و زمان تخلیه ساعت ۱۲ می باشد.پاسپورت شما باید به اندازه ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
در اتاق یک تخته ۲۳۹۵۰۰۰ تومان برای هر نفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۷۹۵۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور لحظه آخری مالزی هتل داینستی:
خدماتی که این تور در اختیار گردشگران قرار میدهد. اقامتی به مدت ۸ روز ،تور لیدر به همراه صبحانه و گشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم برای این تور تغییر قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.ساعت تحویل در این هتل ۱۴ و ساعت تخلیه ۱ می باشد.
در اتاق یک تخته ۱۶۹۰۰۰۰تومان به ازای هر یک نمفر می باشد.
در اتاق دو تخته ۱۰۹۰۰۰۰ تومان به ازای هر یک نفر می باشد.
تور مالزی هتل کنکورد:
خدمات ارائه شده در تور هتل کنکورد اقامتی ۸ روزه به همراه تور لیدر ، صبحانه وگشت شهری می باشد.
اطلاعات لازم جهت این تور امکان تغییر در قیمت های فوق بسته به روز رفت و برگشت می باشد.در این هتل ساعت تحویل ۱۴ و تخلیه در ساعت ۱۲ صورت می گیرد.برای رفتن با این تور لازم است پاسپورتی با ۷ ماه اعتبار داشته باشید.
شما با انتخاب هر یک از این تورها در آژانس ۴ فصل می توانید سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.با این وجود که مالزی غنی از جاذبه های گردشگری بوده و شما می توانید از دیدن این جاذبه ها بهرمند شوید


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

قیمت تور مالزی را از ما بخواهید.این رستوران غذاهای متنوع گیاهی هندی را عرضه کرده و به این صورت بوده که بدون دستمزد برای کارکنان هرچقدر دوست دارید غذا بخورید و هرچقدر دوست دارید پرداخت کنید به شعار این رستوران بی نظیر در سنگاپور مالزی تبدیل شده . این رستوران توسط سازمان هنری و فرهنگی معبدی هنرهای زیبایی با داوطلبان انجام میگیرد. هزینه ی رایجی که میتوان برای غذا پرداخت کرد ۵الی ۱۰ رلار بوده . هرروزه منوی غذایی این رستوران تغییر کرده ولی سوپ و غذاهای گیاهی، برنج، چاپاتی در منوی اصلی این رستون قرار داشته.

پیتزا کالیفرنیا مالزی:
یکی از رستوران های مجموعه ی زنجیره ای بوده که انواع پاستا و پیتزا را عرضه کرده و کارکنانی آموزش دیده و آشنا به رفتار کودکان دارد . همچنین میتوان طبخ کردن پیتزا را از طریق کانتر باز تماشا کرد. تنوع پیتزا و پاستای آن ۲۰ نوع است که همراه با سالادهای متنوعی در این رستوران برای گردشگران سرو شده .

رستوران ایرانی در تور مالزی:
رستوران ایرانی معروفی در سنگاپور واقع شده که مورد علاقه ی ایرانیان مقیم و گردشگران بوده . با ارائه دادن انواع دسرهای لذیذ، خورش ها، انواع کباب، پلو آن را به یکی از رستوران های مورد علاقه افراد تبدیل کرده . دکوراسیون و معماری فضای درون این رستوران به سبک ایرانی است و با طاقچه های کمانی و اشیاء دکوری که در این فضا واقع شده حال و هوای ایرانی را ایجاد کرده. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو شده و به یکی از پاتوق های ایرانیان مقیم قیمت تور مالزی تبدیل شده به گونه ای که از پیش غذاهای ایرانی مانند آش رشتهف شله زرد، برانی اسفناج و با انواع کباب در دیس های همراه با پلو ، انواع خورشت و همینطور باقلوا و شیرینی های ایرانی بی نظیر آماده پذیرایی بوده.

رستوران پیتزا میلانو:
یکی از رستوران های پیتزایی با طعم به یاد ماندنی و نزدیک به ایرانی بوده که اگر برای پیتزایی به سبک ایرانی مشتاق هستید به این رستوران رفته و همینطور انواع لازانیا لذیذ را دارا بوده .شما عزیزان نیز اگر به دنبال دریافت آخرین شرایط تور لحظه آخری برای دیگر مقصدها هستید می توانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

رستوران های تپان یاکی Teppanyaki Restaurants:
یکی از سبک هایی که غذا پخته میشود تپان یاکی گویند به طوری که مواد غذایی را درون سطح داغی با روغن گریل کرده . کلمه تپان در ژاپنی به معنی بشقاب و یاکی را تفت دادن یا سرخ کردن گویند. این سبک پخت غذا در ابتدا برای استیک غربی استفاده میشد و بعدا به دلیل نزدیک کردن ذائقه ی غذاهای زاپنی با غربی از این شیوه استفاده شد که مواد غذایی ژاپنی را به این غذاها اضافه کردند و به این سبک پخته شد.

رستوران Red Wokردووک:
این رستوران انواع متنوعی از غذاهای مالایی، چینی، وسترن ارائه شده که باید حتما آنرا امتحان کرد برای گردشگرانی که به تور لحظه آخری مالزی سفر میکنند میتواند یک خاطره باشد و طعم متفاوتی از غذاها را که بسیار نزدیک به سبک غذاهای ایرانی است چشید . با دارا بودن فضایی بسیار تمیز و شیک برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه در این رستوران لذت بیشتری برده.

رستوران KENNY ROGERSکنی راجرز:
رستوران زنجیره ای که همزامان با اولین شعبه در ایالت فلوریدای در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد . ارائه غذاهای این رستوران ابتدا در محیطی به صورت رستوران بود و با گذر ۲۰ سال دارای شعبه های متعددی در شهرهای دیگری از جهان تاسیس شد . به دلیل معروفیت زیاد این رستوران آن را میتوان در مراکز خرید برای گردشگری پیدا کرد.

رستوران حاجی ساموری:
در میان مالایی های قیمت تور مالزی

 

یکی از غذاهایی که بسیار طرفدار دارد ساته است که به صورت و سبک کباب ایرانی روی منقل با ذغال کباب میشوود که تکه های کوچک گوشت را با سیخ های چوبی کوچکی به همراه سس تند فلفل قرمز به همراه سس شیرینی که از بادام زمینی و تکه هایی از برنجی روی آن ریخته میشود که به صورت فشرده و خاصی پخته شده و با پیاز و خیار سرو شده .اگر تمایل دارید که به یکی از رستوران های محلی بروید این رستوران را از دست ندهید.
رستوران ساموری یکی از معروف ترین رستوران هایی است که ساته در آن پخته میشود و دارای شعبه های متعددی داشته و یکی از اصلی ترین شعبه های آن کنار استادیوم کجنگ است که دارای دو طبقه بزرگ است که غذا بسیار سریع سرو شده و در منوی آن غذاهای دیگر مالایی وجود داشته.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

رستوران سابور :
قیمت تور قبرس با بهرتین شرایط. رستورانی بسیار تزئینی و شیک با دکور فوق العاده با چراغ های رنگی با تراسی بسیار زیبا و چشم نواز در حین غذاخوردن منظره ای زیبا را تماشاگر هستید. در شب هایی از هفته موسیقی زنده در آن برگزار شده که لحطاتی رویایی را برای مهمانان تور قبرس فراهم آورده . دکور مدرن مبلمان و میزهای چرمی شیک آن با داشتن منوی غذایی اسپانیایی و ایتالیایی در مجاورت مسجد سلیمیه واقع شده .

رستوران carnaro:
یکی از رستوران های هتل مالپاس قبرس است که دارای منوی غذایی متنوع دریایی بوده . یکی از اصلی ترین رستوران های تور قبرس مخصوص غذاهای دریایی به شمار رفته که به آن نقطه نهایی غذاهای دریایی گویند.

رستوران Fontana:
یکی از اصلی ترین رستوران های هتل Malpasقبرس با سرو کردن صبحانه، ناهار، شام که برای کلیه گردشگران غذاهای بین المللی و متنوع را فراهم آورده در تور قبرس میتوان با حضور در این رستوران لذت ببرید.

رستوران Piatsa Gourouaki:
بهترین انتخاب برای خوردن غذایی متفاوت با تنوع زیاد در منو و مفصل بودن با قیمت مناسبی که دارد آن را به یکی از بهترین رستوران های قبرس تبدیل کرده به گردشگران توصیه شده که یکبار هم شده غذاهای این رستوران را امتحان کنند بطوریکه این رستوران همیشه شلوغ بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است.اگر دوست دارید تا از آخرین اخبار تور لحظه آخری مطلع شوید با ما همراه شوید.

رستوران امبینس:
این رستوران شیک به سمت دریابوده و منظره ای چشم نواز در حین غذا خوردن بوجود می آورد . با ظاهری زیبا در معماری داخلی یکی از زیباترین رستوران های تور لحظه آخری قبرس به شمار رفته که علاوه بر سرویس غذاخوری حمام آفتاب و استخر شنا نیز داشته که به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده . تزئین فوق العاده در غذاها اشتها را دوچندان کرده.

رستوران Dedeman olove tree :
رستوران هتل بوده که به مهمانانی که به تور قبرس شمالی آمده اند سرویس دهی کرده . این رستوران برای مسافرین این هتل با غذاهای محلی با تخصص بالا پذیرایی کرده . کافه ای در کنار این رستوران واقع شده که در کنار استخر است . یکی دیگر از رستوران های این هتل اسنک بار است .

رستوران جاسمین کرت:
این رستوران در هتل جاسمین واقع شده که آماده ی سرویس دهی به گردشگران قیمت تور قبرس شمالی است . منوی غذاهای این رستوران بین المللی و ترکی بوده که یکی از متنوع ترین غذاها را دارا می باشد . برای میل کردن صبحانه نیز میتوان به این رستوران مراجعه کرد.
یکی دیگر از رستوران های این هتل به نام Babacakkaبوده که انواع غذاهای دریایی را سرو کرده . ماهی های تازه از دریای مدیترانه با آشپزی به سبک مدیترانه ای با مزه ی لذیذ آماده ی سرویس دهی به مسافران تور قبرس هستند . ظرفیت این رستوران ۱۰۰ نفره است که در زمستان و تابستان با حضور در هتل جاسمین میتوان به این رستوران دسترسی داشت.

رستوران California snack:
یکی دیگر از رستوران های هتل جاسمین در بخش شمالی است که در کنار استخر منظره ای زیبا را برای خدمات رسانی و مهمانان و گردشگران ایجاد کرده . ظرفیت این رستوران ۷۰ نفر بوده که منوی غذایی ان در فصول تابستان و زمستان متغیر بوده و تنوع بالایی داشته. یک شیرینی فروشی و کافه در کنار این رستوران واقع شده.

رستورانFontana هتل مالپاس :
برای گردشگران تور قبرس شمالی که در هتل مالپاس اتاق رزرو کرده اند میتوانند انواع رستوران های این هتل را که برای مسافران مهیا شده انتخاب کنند. یکی از اصلی ترین رستوران های هتل مالپاس است که در آن غذاهای بین المللی و محلی سرو شده همچنین در منوی آن انواع سالاد و کباب ترکی، سیب زمینی تنوری، پاستا را انتخاب کرد.

رستوران Cornaro:
یکی دیگر از رستوران های هتل مالپاس قبرس است که در فضایی باز و سرپوشیده با شنیدن صدای موج در منظره ای ارام و زیبا میتوان غذا میل کرد . منوی غذایی متنوع دریایی برای گردشگران آماده سرویس دهی بوده . در کنار این رستوران از خدمات ماساژورهای کشور بالی میتوان بهره برد.

رستوران شهر پافوس:
یکی از شهرهای بسیار زیبای قبرس پافوس است که با تنوع غذایی در منوی غذایی رستوران های خود از قبیل دریایی و انواع کباب ها به سرویس دهی مهمانان میپردازد.

رستوران آلاکارته:
یکی از رستوران های سنتی و محلی در فضای سرپوشیده باز زیبا با معماری انگلستان طراحی شده . برای انواع سلیقه ها غذاهای دریایی و محلی ، کباب ها، انواع نوشیدنی ها و دسرها در کنار برنامه هایی سرگرم کننده زنده به مهمانان تور قبرس پذیرایی لازم را فراهم کرده.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

در کشور تور لحظه آخری مالزی به دلیل گردشگری و جذب توریست زیاد در کل سال، شامل هتل هایی با امکانات

هتل گرند سیزنز:
این هتل در کوالامپور است که یکی از بلندترین هتل های تور مالزی به شمار می آید . شامل امکانات زیادی از قبیل شاتل های رایگان و استخر در فضای باز است همچنین در این هتل ۵ رستوران واقع شده . فرودگاه بین المللی کوالامپور با این هتل ۵۰ دقیقه فاصله دارد و میدان تایمز و غار BATUحدود ۱۵ دقیقه فاصله داشته.

هتل کنکورد:
این هتل جز هتل های ۴ ستاره بوده، مدت زمانی که احتیاج است تا به برج های دوقلو به صورت پیاده روی ۱۰ دقیقه است و تا فرودگاه بین المللی کوالامپور یکساعت فاصله داشته . از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل ۴رستوران با استخر در فضای باز و کافی شاپ، سالن ژیمناستیک و کلیه امکانات تکمیلی که یکی از بهترین هتل های پیشنهادی می باشد.

هتل فلامینگو :
یکی از هتل های با چشم اندازی زیبا در مجاورت دریاچه ی طبیعی آمپانگ با جایگاه ساحلی زیبا و آرارم و شامل ۳ رستوران شیک و مدرن، اینترنت و وای فای رایگان ، پارکینگ رایگانف استخر در فضاب باز، شاتل هایی رایگان و همچنین یک مرکز خرید بزرگ را داشته .در ضمن دوستانی که به دنبال اطلاعات تور لحظه آخری هستند می توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند.

هتل نوماد سوکاسا:
نزدیکی چندقدمی این هتل تا مرکز شهر برای رفتن به مرکز خرید و همچنین مکان های تفریحی و ۲ کیلومتر فاصله تا برج های دوقلو بوده. در این هتل سالن ورزشی و استخری با فضای باز فراهم شده و از آپارتمان هایی با آشپزخانه و اتاق های ناهارخوری و خواب جدا طراحی شده.

هتل سانی :
یکی از هتل هایی که در مرکز شهر کوالامپور واقع شده .یکی از مزیت های اصلی این هتل فاصله ی نزدیک ۵ دقیقه تا مرکز تجاری PWTC است. این هتل دارای اینترنت رایگان است که در تمامی نقاط هتل برای گردشگران در دسترس است. هتل سانی تا مرکز خرید ۳ کیلومتر فاصله داشته و ۲ کیلومتر فاصله تا برج های دوقلو است.

هتل نووتل :
در مرکز تجاری قیمت تور مالزی واقع شده و با فاصله ای کم از برج های دوقلو ، و کلیه ی خیابان های اصلی و مراکز خرید مشهور و درجه یک قرار داشته . در اطراف این هتل مجلل کافه ها و رستوران و فروشگاه های خرید برای خرید کردن و تفریح و غذا خوردن موجود است.
هتل گرند سیزین و شرایط آن برای تور لحظه آخری مالزی :
این هتل دارای ۵ رستوران و کافه تریا بوده و یک استخر روباز برای مهمانان فراهم شده . کلیه ی امکانات رفاهی از قبیل وسایل قهوه سازف حمام اختصاصی و مجهز در اتاق ها فراهم شده. از دیگر امکانات این هتل میتوان به سالن بدنسازی و سونا جکوزی اشاره کرد . همچنین شامل اتاق هایی برای خدمات رسانی به مسافران است.
رستوران های این هتل شامل خوراک ها و غذاهای بین المللی و محلی و هندی، ترکی شامل میشوند فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۵۵ دقیقه بوده که سرویس ترانسفر رایگان به پارک ها و تفریگاه های مورد علاقه گردشگران و مسافران قرار داده شده است.

هتل کنکورد :
یکی از خاص ترین هتل های کوالامپور بوده بطوریکه غذا را در کنار استخر با برگزاری موسیقی زنده برای پذیرایی و خوردن غذای مهمانان دعوت کرده و لحظاتی آرام را برای آن ها فراهم کرده . علاوه بر ۴رستوران تریا و کافه در کنار استخر وجود دارد . از امکانات اتاق های این رستوران به وسایل رفاهی و ملزومات تهویه سرویس حمام و سالن بدنسازی و ماساژ و مراکز فروش هدایا در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده شده.
یکی از رستوران های واقع در این هتل به نام Melting انواع خوراک های غربی و محلی را طبخ میکند و رستوران Xinغذاهای چینی را سرو میکند .
فاصله ای که این هتل تا فرودگاه دارد یکساعت زمان میبرد و برای رفتن به مرکز خرید جهانی Putra10 دقیقه فقط فاصله داشته.

هتل رویال چولان:
یکی از امکانات رفاهی این هتل ماساژ درمانی آب گرم است همچنین سالن بدنسازی و مرکز اداری برای خدمات ماشین و امکانات رفاهی تکمیلی اتاق ها شامل حمام اختصاصی و وانف دستگاه تهویه ی مطبوع، اینترنت و در فضای این هتل استخر رو باز مجهز شده است. در رستوران های این هتل خوراک هایی از قبیل چینی برای گردشگران و مسافران سرو شده . فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۴۵ دقیقه و تا مرکز خرید یک کیلومتر است.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تور قبرس را با ما تجربه نمایید. این هتل در منطقه گیرنه واقع شده فاصله ی ساحل تا این هتل برای گردشگران ۱۵ دقیقه است و دارای ترانسفر رایگان است. این هتل ۱۲۰ اتاق داشته که بصورت ویلایی است که ۹۲ اتاق ویلایی یک خوابه و ۴ویلای ۳ خوابه و ۲ سوییت مجلل وبصورت دوبلکس با کلیه ی وسایل تکمیلی رفاهی برای آشپزخانه، تلفن و اینترنت و ماهواره و تلویزیون با وسایل گرمایی و سرمایی مناسب و کامل ،با اتاق خواب هایی مجهز به تخت های یک نفره و دو نفره و کمدهای مخصوص لباس فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۴۵ کیلومتر است.
این هتل مجلل شامل ۳ استخر روباز است به همراه سونا و جکوزی همچنین زمین تنیس، والیبال و بسکتبال همچنین برای بازی داشته و یک رستوران به نام آلاکارته با تنوع غذایی بالا داشته .
این هتل دارای پارک آبی با سالن بدنسازی و ماساژ حمام ترکی مجهز به همراه سونا و جکوزی برای کلیه گردشگران تور قبرس فراهم شده.

هتل مالپاس:
این هتل دارای منظره ای چشم نواز به دریای مدیترانه و کوه beshparmak در منطقه ی catalkoyقبرس واقع شده این هتل پنج ستاره دارای خدمات کامل رفاهی مجهزی است . فاصله ی زمانی این هتل تا فرودگاه بین المللی ۶۰ دقیقه بوده همچنین به بیشتر جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری قبرس نزدیک بوده و سرویس های لازم را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار داده.
هتل مالپاس با ۵ مایل فاصله از شهر ساحلی گیرنه واقع شده که دارای ۱۷۵ اتاق با مشرف بودن به منزله ی دریا و کوه با امکانات کامل اتاق ها، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مناسب، ماهواره خط تلفن اینترنت مجزا است.
هتل مالپاس دارای ساحل شنی اختصاصی با ترانسفر رایگان تا هتل با فاصله ی ۵ دقیقه ای بوده که برای تفریح جای مناسبی برای مهمانان بوده.
از سرگرمی هایی که در این هتل برای گردشگران قیمت تور قبرس فراهم شده میتوان به زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، تنیس، دارت، زمین گلف با فاصله ۳ کیلومتری به همراه استخرهای روباز و سرپوشیده برای تمام فصول سال نام برد. در محوطه ی اتاق های این هتل تراس و باغچه و همینطور حمام های اختصاصی ترکی با سونا و اتاق بخار و ماساژ مجهز نامبرد.برای علاقه مندان به دریافت اطلاعات دیگر تور لحظه آخری ما بخشی مجزا را رد سایت برای این مورد قرار داده ایم.
کافه ی cottonدر این هتل واقع شده که با موسیقی با انواع نوشیدنی های بین المللی و محلی آماده پذیرایی از گردشگران تور قبرس است. همچنین کلاب معروفی در این هتل است که میتوانید شبی به یادماندنی را در آن سپری کنید.

این هتل در میان طبیعت دریای مدیترانه و طبیعت بکر و چشم نواز قبرس واقع شده که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. با ۱۳۰۰ متر ساحل شنی یکی از بزرگترین و مدرن ترین هتل های ۵ ستاره قبرس است . فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۶۵ کیلومتر بوده .
هتل کشتی نوح تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم کرده تا معنی متفاوتی از مسافرت و تعطیلات را به گردشگران عرضه کند.
هتل Noah Ark شامل ۱۴ آسانسور و ۲۸۰ اتاق استانداردو ۵ اتاق برای معلولین و ۴۳سوئیت است .
اتاق های این هتل رویایی رو به دریا هستند که با اقامت در این اتاق ها به دریا و اسنک باری مشرف هستند. کلیه ی امکانات سرویس حمام در این اتاق ها کامل و مجهز است . کلیه ی کارکنان و خدمه ی این هتل ۵ ستاره بین المللی مسلط به زبان آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی هستند.

هتل جاسمین :
این هتل در میان دریای فیروزه ای با مساحت ۵۵۰۰۰مترمربعی با ۱۹۴ اتاق با منظره ای پر از گیاه زیبایی را برای گردشگران تور قبرس مقیم در این هتل بوجود اورده.
معماری این هتل به سبک مدرن طرحی شده تا راحتی و آرامش را فراهم کرده باشد. این هتل در مرکز شهر گیرنه واقع است که کلیه ی امکانات ارتباطی از قبیل اینترنت، تلفن، وای فا در اتاق ها مجهز است . در محیط این هتل کلوپ بازی و زمین بازی برای کودکان با سالن های ورزشی و بدنسازی و استخرهای شنا به صورت رایگان ارائه شده . رستورانی با منوی غذایی دریایی آماده ی سرویس دهی به مسافران تور گردشی قبرس می باشد.

هتل یاسمین کورت:
انواع خدمات غذایی و نوشیدنی، بستنی ها، به صورت رایگان به مهمانان ارائه شده.
اتاق های این هتل دارای امکانات کامل و خوبی است که میتوان یک تعطیلات بهیاد ماندنی را برای گردشگران تور قبرس فراهم کند.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

مکان های تفریحی تور لحظه آخری قبرس:
دره سرو قبرس:
یکی از مکان های خاص برای داشتن لحظاتی با آرامش با رفتن به این دره در منطقه ی تیریلیان واقع است. در این دره به دلیل وجود درختان سرو لبنانی به دره سرو معروف شده. برای رفتن به این دره از یک جاده ی مارپیچ کوه های پافوس میتوان رسید که میتوانید سرو های کوهی را ببینید.
این دره یکی از محل های زندگی گوسفند وحشی و قوچ کوهی در تور قبرس است این حیوانات جزو نماد های ملی این کشور به شمار می آیند که برای دیدن این حیوانات بادی به محیط استاورس رفت.
کشور قبرس دارای مکان های دیدنی زیادی برای گردشگران و مهمانان است به طوری که با مدت زمان ۳۰ روز هم نمیتوان همه جای دیدنی شهرهای آن را دید از جمله مکان های توریستی و گردشگری این کشور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک آبی :
به پارک آبی که در این کشور واقع شده آفرودیت گفته شده که یکی از پربازدید کننده ترین مکان های گردشگری تور قبرس با دارا بودن مجسمه ها و تندیس های یونانی شهرت بیشتری برای دیدن ایجاد کرده.
استخرها و سرسره های متنوع که در این پارک آبی وجود دارد آن را به یکی از مکان های تفریحی تبدیل کرده. یکروز بودن در این مکان تفریحی زیبا با انواع رستوران های مدرن با غذاهای جذاب خاطره ای را برای گردشگران بوجود آورده.
خیابان نخل:
یکی از دیدنی های دنج و آرام برای توریست ها و گردشگران تور قبرس رفتن و دیدن این خیابان است که با رفتن به یکی از این کافه های آن و خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود از جمله قهوه لیمو که طعمی متفاوت دارد در هر فصل سال از آن لذت ببرید.
اگر قصد رفتن به مراکز خرید را دارید میتوانید یکی از این کافه های خیابان نخل را انتخاب کنید . رستوران های مخصوصی برای خوردن انواع کباب های همیشه آماده در این خیابان وجود دارد.
غار دریایی:
بسیاری از مسافران و گردشگران قیمت تور قبرس علاقه ی زیادی برای دیدن این غار دارند و یکی از پرجذبه ترین مکان های دیدنی قبرس محسوب میشود. برای رفتن به درون این غار دریایی از قایق هایی استفاده میشود که با دیدن این غار بسیار شگفت زده میشوید.

ساحل نیسی
این ساحل زیبا را به قدم زدن به سمت دریا روی شن های زرین به سمت یک جزیره کوچک و زیبا طی کرده تا بتوانید آنرا ببنید . چشم نواز این ساحل بسیار دیدنی و بکر است که با استفاده از قایق نیز میتوانید به دیدن این طبیعت و جزیره و اطراف آن بپردازید.

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این کشور کلیسای سنت لازاروس و مسجد حلا سلطان در مرکز شهر آپاناپا واقع شده که در میان تنوع زیادی از آثار دیدنی قبرس قابل دیدن است.برای دیدن آخرین شرایط تور لحظه آخری سایر کشورها به بخشی که در سیایت قرار داده ایم مراجعه نمایید.
سواحل و جنگل ها :
سه شهر بندری دکه در جنوب تور لحظه آخری قبرس واقع شده اند با امکانات ویژه برای توریست های گردشگری دنیا با رستوران ها و تریا هاو هتل ها و مراکز دیدنی و گردشی برای همه ی سنین به جذب گردشگر و توسعه ان توسعه داده اند.
در فصل زمستان بیشتر به این کشور سفر شده چون یک گردشگر میتواند در کوه های ترودوس اسکی کند و بعد از آن به شنا برود.

دریاچه نمک لارناکا :
یکی از جالبترین مکان های دیدنی در قبرس که میتوان آنرا به راحتی دید. در راه رسیدن به فرودگاه دریاچه نمک وجود دارد که در گذشته از آن نمک استراج میشود . گردشگرانی که به تور قبرس می آیند میتوانند در اوایل بهار و زمستان به این دریاچه نمک بیایند . در گذشته از این دریاچه نمک استخراج میشد.
در این فصل سال میتوان منظره ای زیبا از کوچ پرندگان که از آسمان این دریاچه رد میشوند را دید. یکی دیگر از منظره های زیبایی که با رفتن به این دریاچه میتوان دید مسجد هلا سلطان است که با درختان زیبای خرما منظره ای به یاد ماندنی را نشان میدهد.

لنگرگاه پاقوس:
در این لنگرگاه میتوان در کنار اسکله پیاده روی کرد و نمایی زیبا از قایق های روی آب با نورهای متنوع دید .در طول سال گردشگران بی شماری را جذب کرده و با تناشاشی آب و ماهی ها ساعتی را به یادماندنی سپری کرد. در این لنگرگاه میتوان به قایق سواری پرداخت و در کنار خط ساحلی به رستوران ها و تریا های متنوعی از نوشیدنی و غذاها را سرو کرد. یک پل کوچک در مسیر این لنگرگاه وجود دارد که میتوان به دیدن آن نیز بعد از قلعه و لنگرگاه پافوس پرداخت


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

فرهنگ و دین در  تور لحظه آخری امارات:
در این نوشته سعی بر این است که به معرفی فرهنگ و دین امارات بپردازیم تا شناخت علاقمندان در این زمینه بالا برود به ویژه برای مسافران اطلاعاتی که برای آنها مفید خواهد بود را به اشتراک می گذاشته می شود.به طور عمده می توان گفت که دولت امارات سعی در این دارد که توسط بنیاد فرهنگی ابوظبی جلوه های سنتی هنر و فرهنگ تور امارات را حفظ کند.با وجود اینکه زندگی اجتماعی با تغییرات زیادی روبه رو شده است.علاوه بر ورزش هایی مانند شتر سواری دیگر ورزش هایی پا به صحنه گذاشتند.و سبب بروز تغییراتی در نگرش زنان شد.
از جمله ورزش های که رواج آنها به صورت تدریجی انجام پذیرفت می توان به مسابقات اسب دوانی،گلف اشاره نمود.کلیساهای زیادی در قیمت تور امارات هستند به این علت که عده زیادی از مردم آسیا همچون وطن دوم تور امارات را قبول دارند. در صورتی که در کشور های اطراف همانند عربستان تلاش آنها بر مبنای این است که از گسترش دیگر دین ها جلوگیری کنند.می توان گفت این کشور از مراکز فنی و همچنین رستوران های آسیایی غنی می باشد.و مدارس و مرکز های اروپایی نیز در این کشور کم و بیش یافت می شوند.عقاید مذهبی در دبی بنیان گذار فرهنگ دبی به حساب می آید.و اسلام علاوه بر شناخته شدن به عنوان یک مذهب روش زندگی را آموزش می دهد.که این آموزش نقش مهمی در همه ی ابعاد زندگی را به همراه دارد.وجود این نقش مهم در همه مسائل همانند خورد و خوراک و پوشش به چشم می خورد.اسلام با امارات از نظر سنت ها و همچنین فرهنگ های موجود با هم در ارتباط هستند. امارات کشوری است در حد تعادل در ابعاد های افراطی و تند نشان دادن اسلام توسط سراسر جهان می باشد.در این کشور مراسم های مذهبی توسط خارجی ها به صورت آزادانه انجام می گیرد.در هتل ها این امکان به خارجی ها داده می شود تا علاوه بر انتخاب کردن لباس دلخواه افراد مشروبات الکی نیز مورد استفاده قرار گیرد. مردم این کشور علاوه بر مهمان نوازی بودنشان دارای مهمان نوازی و تقوا هستند و همین مساله سبب شده تا گردشگران زیادی را به خود جلب کند.شما علاقه مندان به سرف های لحظه آخری می توانید از بخش تور لحظه آخری ما نیز دیدن نمایید.

حفظ شدن سنت ها در این کشور سبب شده تا دولت امارات رویداد های ورزشی را که سرشار از جنبه های مختلف تاریخی می باشد را در این کشور در معرض نمایش قرار دهد.از جمله این ورزش ها می توان به ورزش :دریا نوردی به همراه لنج ،شکار کردن اشاره نمود.لباس ملی کشور تور لحظه آخری امارات بیانگر آداب و رسوم و سنت های موجود در این کشور می باشد.و در این کشور سعی بر این است که در هنر سنتی ، شعر ، رقص و آواز فرهنگ عربی رواج و توسعه پیدا کند.اجرا کردن موسیقی های سنتی در جشن ها از جمله یک فرصت به حساب می آید.
لباس محلی در امارات:
در این مطلب به بیان چگونگی لباس های محلی امارات که در گذشته از این پوشش ها استفاده می شد و جزئی از فرهنگ آنها شناخته شده را بازگو خواهیم کرد.
در مورد لباس های سنتی در این کشور می توان گفت افرادی که به صورت بومی در این کشور ساکن هستند لباس های سنتی خود که همانند پوشش در جنوب ایران می باشد، مورد استفاده قرار می دهند.که این لباس ها در مردان به شکل لباسی بلند و سفید می باشد.و در زنان هم ردای آزادی را که آبا نام دارد همراه با یک روسری که برروی لباس های معمولی پوشیده میشود وشییلا نام دارد را مورد استفاده قرار می دهند.بعضی زنان نیز توسط یک پارچه مشکی که به صورت نازک می باشد پوششی در صورت و دست خود ایجاد می کنند. نقاب چرمی که برقع نام دارد را زنان سن بالا مورد استفاده قرار می دهند که این نقاب ناحیه گونه، بینی و ابرو ها را پوشش می دهد.پوشش های ذکر شده در زنان امارات، در زمان های گذشته صورت می گرفت و هم اکنون از این پوشش ها برخوردار نیستند زیرا گذشت زمان در سراسر دنیا سبب تغییر در پوشش انسانهای مختلف نیز شده است.و مردم امارات نیز پوششی همانند دیگر کشور ها دارند به نحوی که لباس رنگی روشن را در تابستان که این لباس ها بسیار سبک هستند را مورد استفاده قرار می دهندو همچنین در زمستان ها لباس های گرم تر را مورد استفاده قرار می دهند.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تورهای گردشگری در دبی دارای خدمات بسیاری می باشد که در زیر به تفصیل آنها می پردازیم:
دبی واقع در امارات می باشد و تور آن یکی از پرطرفدار ترین تورهای سفرهای خارجی میباشد. زبان رسمی در این کشور عربی می باشد اما زبان رسمی این کشور ابوظبی می باشد و از لحاظ منطقه ی زمانی و ساعت در +۴ قرار دارد. واحد پول در تور امارات ،درهم می باشد که (AED)می باشد.
تور دبی نیز از تور ابوظبی که پایتخت امارت است بیشترین گردشگران را به سسوی خود جذب می کند .دبی به دلیل کیفیت بالا
و ویژه ای که دارد این شهر را به مرکز توریستی کشور امارت مبدل کرده است. در دبی از معماری های زیبا و بی نظیری استفاده شده است که این کشور را در دنیا ممتاز و برجسته ساخته است که دارای ساختمانهایی از زیباترین سازه های دست بشر می باشد که در جهان شنناخته شده است. در دبی آسمان خراش و برج های بلندی وجود دارد که جزایر نخل آن شامل کیلومترها ساحل سفید رنگ را شامل می شود که تفریحات زیبایی را ارایه می دهند . با توجه به اینکه دبی در فصل تابستان و فصول و روزهای گرم دیگر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ هوایی داغ و بسیار گرمی دارد و خورشید در وسط آسمان در این ساعت می درخشد.به این دلیل تا نصفه های شب این جاذبه های توریستی و گردشگری باز می باشند یعنی تمام مغازه ها و فروشگاه ها (مراکز خرید) باز می باشد.تور دبی در کل ماه های سال گردشگران عزیز را به این کشور می برند و توریسهای عزیز را از سفرهای جذاب مستفیض می کنند.عزیزانی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد انواع تور لحظه آخری هستند می توانند با مراجعه به بخش مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
مناسب ترین زمان برای سفر به دبی : به دلیل اینکه دبی یک شهر صحرایی و گرم می باشد و این شهر در تور اماراتواقع شده است خیلی عجیب نیست که آب و هوای آن آفتابی و داغ باشد که بسیار ناراحت کننده باشد. در ماه های گرم سال ؛می تا سپتامبر دمای هوا به ۳۹ و ۴۰ درجه می رسد و بارش باران در این روزها به صفر میرسد.اما دبی در ماه های دسامبر -ژانویه – فوریه جزء خنک ترین روزهای سال می باشد که در این روزهای سال دارای خنک ترین و معتدل ترین روزها می باشد با اینکه خورشید در وسط آسمان می درخشد هیچگاه دمای هوا از ۲۳ درجه کمتر نخواهد شد.
جاهای دیدنی و جاذبه ها و گردشگاه های دبی:
پارک آبی: (wild wadi): از زیباترین و پر طرفدارترین مرکزهای تفریحی و گردشگری می باشد که به پارک دبی (وایلد وادی) معروف است. این پارک دارای موج های سواری هیجان برانگیز و تفریحات و خوش گذرونی های بدون خطر می باشد به خصوص برای کودکان می باشد که استخرهای دبی واقع در قیمت تور امارات دارای ارتفاع ۱و نیم متر می باشد . ولی یک جاذبه ی دیگر وجود دارد که flowrider می باشد که دارای جاذبه های زیبایی برای گردشگران محترم می باشد. این موج ها دارای شکلی منحنی می باشد که مخصوص موج سواران می باشد که تا آنجایی تحسین بر انگیز وزیباست که عده ی زیادی را حتی برای تماشا به سوی خود جذب می کند و این خود بسیار مهیج و شادی آور می باشد.
سیاحت و گردش های بیابانی و صحرایی :
این نوع گردش در قلب بیابان بسیار مهیج و نشاط آور می باشد که می توان با سافاری این بیابان ها و صحرا را پییمود و اگر هم خواهان و اشتیاق بیشتری را می طلبید بهتر است از جیب۴در ۴ استفاده کنید که اگر گواهینامه دارید می توانید این کار را کنید و حتی برای کشیدن قلیان در دهکده ی (beduin)و لذت بردن از غروب دل انگیز آن مکان می توانید ساعت ها بنشینید و حتی برقصید واین کار مخصوص برنامه ی نیم روز می باشد که جزء برنامه های کمکی و جانبی این گردشها می باشند.
پیست اسکی دبی : در گردشگری در کشور  تور لحظه آخری امارات می توان از پیست اسکی هم مثال زد که با توجه به آب و هوای گرم تور امارات توانسته اند یک پیست جالب ایجاد کنند و به صورت مصنوعی آن را ایجاد کرده اند اما واقعا اسکی در آنجا حرف ندارد گویی اسکی را در رشته کوه های آلپ تمرین می کنید و حتی جذابیت های دیگر را دارا می باشد.این پیست در مرکز بازار خرید می باشد که دارای ۵ قسمت می باشد که یک قسمت آن ۳۹۶ متر می باشد که از جاذبه های بسیار جالب امارات می باشد و اسکی کردن میان بیابان لذت بسیاری دارد که برای مبتدی ها یی که می خواهند تمرین کنند .
بازار و مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه و بازار های سرپوشیده و قدیمی و گردش هایی با کشتی به نوبه ی خود بسیار نکته های جالب گردشگری و جذابی دارد گردشگران زیادی را به امارات جذب می کند.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

موزه های کشور امارات:
در کشور امارات موزه ی زیبا و جذابی وجود دارد که روزانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند،موزه ی لوور کشور ابوظبی (پایتخت امارات)، در جزیره ی سعدیات در پیرامون پایتخت قیمت تور امارات متحده ی عربی جای دارد. با قرض ۱۳۰۰ اثر از آثار هنری از ۱۲موزه ی فرانسه از جمله “ونسان ون گوگ” و “لئوناردو داوینچی ” و ” کلودمونه” و “اندی وارهول”و “هنری ماتیس” در دسامبر ۲۰۱۵ نمایشگاه عجیب و جالبی را ایجاد کردند که شامل اقسام . نمونه های مجسمه ها -ماسک ها –نقاشی ها-گلدان ها و اشیایی گوناگون از عصر برنز تا هنر پاپ می باشد که دارای مجسمه ۴۰۰۰ساله ا از حاکم میان رودان –گودا همچنین می باشد.
موزه ی لوور ابوظبی واقع در تور امارات : این موزه طراحیش به عهده ی شرکت ژان نوول می باشد .در این فضا حالتی زیبا و نور و رنگ آمیزی دلنشینی دارد که باروحی لطیف و قدیمی دارد که با توجه به تاریخ و موقعیت مکانی این کشور و هدف این مکان نمایش دادن ظاهری تکراری و خسته کننده نمی باشد که هدف آن سوپرایز کردن بینندگان و عزیزان گردشگر و توریستهای محترم هستش و با توجه به سازه ی بینظیری که دارد مورد توجه قرار گیرد و گردشگران یادی را جذب کند که در سال ۲۰۱۵افتتاح خواهد شد. اگر به دنبال یافتن آخرین اطلاعات درباره تور لحظه آخری سایر کشورها هستید به بخش مربوط به آن در سایت مراجعه نمایید.
انسان در برابر تغییرات آب و هوایی خیلی زود از خود واکنش نشان می دهد یا خیلی گرم و یا خیلی سرد همه ی اینا باعث میشه که روی همه ی ما تأثیر بذاره همین تأثیر گذاشتن باعث می شه که برای این کشور و به خاطر شرایط آب وهواییش خیلی به اصول و معمعاری خاصی برای این سازه ها در نظر گرفته می شود که در روزهای گرم فصول اتیغه ها و آثار همانجوری در فضایی سالم باقی بمانند و این که چگونه از آن ها محافظت کنند را در عمل به انجام برسانند زیرا این اشیاء حاصل سال های دور تمدن آدم ها می باشد و حفاظت از آنها یک اصل می باشد.این سازه که برای موزه ی قیمت تور

قیمت تور امارات به کار گرفته شده به گونه است که با سایه بان حفظ شده است و گرمای زیادی به اشیا نخواهد داد و در عوض نور زیادی را به داخل هدایت می کند.
در این موزه ی منحصر به فرد که مشتاقند اعتبار خود را نشان بدهند و خدمات ارزنده و خاص و متفاوتی را ارایه دهند هم دارای سالنهای قهوه سرا و هم دارای کتاب فروشی هایی که در آن هم از آدم های لایق استفاده شده و از کتاب هایی مهیج جهت بازدید گردشگران و بینندگان ایجاد شده است.در این موزه از سقفی گنبدی شکل که گویی با نمونه های سنتی فرق مشخصی دارد و به صورت مدرن ساخته شده است و یکی از نماد های معماری در کشورهای عربی می باشد و به گونه ای می باشد که نمایی معنوی و خاص تر از آنچه که تا به حال دیده ایم.این گنبد یک پناه ایمن را ایجاد می کند که در زیر آن از ستارگان طراحی شده است و نور خاص و عجیبی را به درون هدایت می کند.بابت طراحی این ساختمان بی نقص حدود دو میلیون دلار هزینه شده است که یه جورایی که از اسمش هم که پیداست شعبه ی جدید و دوم موزه لوور فرانسه می باشد که هزینه های هنگفتی را متحمل شده است با توجه به اینکه گردشگران را به آنجا جذب و افراد پولدار را به سمت این بنای بی نظیر بکشاند که سرمایه گذراری کنند که فقط بابت طراحی آن دو میلیون دلار هزینه برده است.و بانی آن می گوید فعلا از خرج آن چیزی نمی تواند بگوید.
موزه ی دبی و شرایط تور لحظه آخری امارات
در دبی موزه ی زیبایی وجود دارد که در سال ۱۹۷۱ تأسیس گردید و در این موزه اشیای قیمتی و گرانبهایی وجود دارد که چشم هر گردشگر و بیننده ای را به سوی خود جذب می کند.در سال ۱۹۹۵ نگار خانه ها و اتاقهایی تعبیه شده است که بسیار زیبا و سنتی می باشد به همراه جاذبه های قشنگ و واضحی در آن وجود دارد که با نور و صدا و تصاویر زنده و رنگ و بوی خاصی آنجا به گونه ای طبیعی ساخته اند که اوقات خوشی را برای بینندگان خواهد ساخت.که مربوط به دوره ی قبل از کشف نفت می باشد. به خصوص تصاویر زیبایی از صید و شکار صدف به تصویر می کشد که بسیار جالب می باشد.در جاهایی از اشیایی متعلق به ۴۰۰۰سال پیش وجود دارد که غالباًاز جنس مس و مرمر سفید می باشند و فضای جذابی را برای گردشگران ایجاد کرده است.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تور لحظه آخری اروپا را با بهترین شرایط ممکن تجربه نمایید.گردشگری اروپا یکی از تفریحات بسیار خوب و مهیج برای افراد اهل سفر است.در این میان موزه ها نقش تفریحی زیادی دارند.برای اینکه بیشتر با موزه ها و نقش آن ها در گردشگری اروپا آشنا شویم به بررسی برخی از موزه ها می پردازیم:
شش موزه مهم و برتر جهان :
موزه “آکروپلیس” بزرگترین موزه موجود در یونان و یکی از بهترین موزه های دنیا می باشد.موزه آکروپلیس در میان موزه های اروپا نیز جز بهترین هاست و بخش عمده ای از آثار و اشیا کشف شده از مجموعه آکروپلیس را درون خود جای داده است.موزه جدید آکروپلیس در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد.این موزه در فاصله ۴۰۰ متری موزه قدیم آکروپلیس قرار دارد.
موزه اورسی ،مهمترین موزه نقاشی و مجسمه سازی اروپا:
این موزه در پاریس قرار دارد و از مهمترین و بهترین موزه های مجسمه سازی و نقاشی اروپا و جهان است.علاقه مندان به سفر به قاره سبز می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری به بخشی که در سایت قرار داده ایم مراجعه نمایند.
موزه لوور پاریس:
موزه لوور پاریس قطعا یکی از بهترین های دنیا می باشد و شاید هم بتوان گفت که بهترین موزه دنیاست.این موزه اروپایی بیش از ۳۵ هزار اثر هنری را در خود جای داده است که این آثار به هشت دسته تقسیم می شوند.
تقریبا می توان گفت که هیچ توریستی نیست که برای گردشگری تور اروپا به پاریس رفته باشد و از این موزه دیدن نکرده باشد.موزه لوور از سال ۱۹۷۳ تا امروز به عنوان موزه عمومی فعالیت خود را ادامه داده است.این موزه تمرکز کاری خود را بیشتر بر روی زمینه های هنری ،تاریخ بشر و فرهنگ قرار داده است.از جله آثار جهای و فوق العاده ای که در موزه لوور قرار دارد می توان به لوح همورابی و تابلو مونالیزا اشاره کرد.
موزه مادام توسو:
این موزه تنها موزه ای است که تندیس هایی از شخصیت های تاریخ ساز جهان را از جنس موم را در خود دارد.این موزه که قطعا بهترین موزه انگستان است و یکی از بهترین های اروپا می باشد ،در لندن قرار دارد.علت نامگذاری این موزه این است که در قرن هجدهم میلادی فرد به نام مادام توسو اقدام به بنیانگذاری این موزه کرد.ازدهامی که برای وارد شدن به این موزه به وجود می آید بسیار جالب وهیجان انگیز است.شباهت عجیب و آثار قدیمی و حرفه ای باعث شده تا این موزه به یکی از مراکز گردشگری  و تور لحظه آخری اروپا و همینطور انگلستان تبدیل شود.مادام توسو در سن ۸۹ سالگی در گذشت و تا اخرین روز عمر خود به اداره این موزه می پرداخت.اخرین اثری که وی ساخته ود تندیسی مومی از خودش بود.
موزه آرمیتاژ:
شاید بتوان گفت که بیشترین اثار هنری که در یک موزه جای گرفته است را می توان در موزه آرمیتاژ دید.ایم موزه بیش از سه میلیون اثر هنری دارد.این موزه در سن پترزبورگ روسیه قرار دارد.آثاری که در این موزه وجود دارد در شش بنا به نمایش گذاشته شده است.اصلی ترین ترین این بناها در قدیم محل سکونت تزارهای روس بوده است.
کشورهای اروپایی زیادی هستند که دارای قدمت طولانی هستند و دارای موزه های زیبا ،مجلل و با شکوهی هستند.در برخی موارد موزه ها گاها شیک نیستند ولی قدمت آنها ابهت خاصی به آنها بخشیده است.دیدار از موزه های اروپا بخشی از گردشگری  و تور لحظه آخری اروپا می باشد.اگر شما هم قصد رفتن به موزه های اروپا را دارید توصیه ما به شما این است که حتما قلم ،کاغذ یادداشت و یک دوریبین عکاسی همراه خود داشته باشید.البته اگر این اجازه به شما داده بشود.موزه ها اصالت یک کشور هستند اما همیشه این گونه نیست که در یک موزه تنها آثار همان کشور گذاشته شود.تقریبا در تمامی موزه ها سعی بر این است که آثاری از تمامی کشورها و دوران را جمع آوری کنند.به عنوان آثار و اشیا دوران هخامنشیان اکنون در موزه های خارج مانند موزه لوور پاریس نگهداری می شود.قیمت تور اروپا دارای موزه های بسیار جالبی است.موزه هایی که نظیر آنها را در هر کشوری نخواهید یافت.مانند موزه های اسکلت و استخوان حیوانات یا موزه های اندام شناسی و پزشکی.
در نهایت برای گردشگران اروپایی این بهترین موقعیت است که تاریخ کشورهای اروپایی باخبر شوند.
بد نیست بدانید که غیر از موزه های دولتی ،موزه های شخصی نیز وجود دارند که هدفشان تقریبا با موزه های دولتی یکی است.در حال حاضر بزرگترین موزه خصوصی خاورمیانه در ایران است.و شخصی به نام دکتر محمد صادق محفوظی صاحب آن است.این موزه بیش از بیست سال است که مشغول به فعالیت می باشد و آثاری مربوط به زمان هخامنشیان و پس از آن را در خود دارد.تعداد این آثار به ۱۲۰هزار عدد می رسد.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تور اروپا در نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه محصولات خانگی در فرانکفورت :
این نمایشگاه در آلمان برگزار میشود و کلیه ی منسوجات خانگی را از قبیل سیستم های آفتایگیر، پارچه های تختخواب، میز و روکش ها شامل شده این نمایشگاه اولین و جدیدترین سفارشات منسوجات خانگی را به نمایش جهانی میگذارد.

در این نمایشگاه جدیدترین و متنوع ترین نوآوری ها را در زمینه ی خانگی عرضه کرده و یکی از صنعت ها محسوب شده که هر ساله بازرگانان و توریست های تور اروپا نیز برای دیدن و حضور در این نمایشگاه می آیند . در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار شده که همراه سخنان آموزنده ای همراه است . این نمایشگاه فرصتی را برای نسل جدید ایجاد کرده که در رقابت های بین المللی میتوان با شرکت های بین المللی تبادل داشت.
یکی از مواردی که در این نمایشگاه عرضه میشود منسوجات خانگی است که طراحان داخلی میتوانند با حضور در این مکان از راهکارها و ابداعاتی که میبینند در کار خود به کار ببندند . از طراحی های سرویس خواب، حمام و استخر و رومیزی و … که با استقبال زیادی روبرو شده و هرساله گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به آلمان میکشاند در این نمایشگاه با چندین سالن بزرگ با طراحی مدرن به استقبال بازدیدگنندگان میرود..در ضمن شما علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری می توانید به بخش مورد نظر آن رد سایت مراجعه نمایید.

در این نمایشگاه از ۱۳۰ کشور حضور پیدا میکنند و ارتباطات کاری خود را بسط میدهند و میتوانند قراردادهای کاری ببندند تا به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنند . با گرفتن قیمت تور اروپا و یا تور آلمان میتوان به این نمایشگاه آمد و گردشگران از آن بازدید کنند.
در زمینه های مختلف لوازم خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
لوازم داخلی: پارچه ها مبل و چرم، بالش تزئینی، چرم مصنوعی دست ساز
دیوار: دیوارپوش ها، کاغذ دیواری ها، رنگ لعاب، تزئینات دیواری
کف : کف پوش هاف موکت، فرش های سایز کوچک و پادری
پنجره : پارچه های تزئینی برای پرده، لوازم جانبی پردهف کیله پرده ، ریل کشویی

نمایشگاه گل و گیاه در فرانسه:
هر ساله نمایشگاهی برای علاقمندان به حوزه ی گیاه و گل برپا میشود که به تولید کننده بذر، نهال و … محصولات خود را عرضه میکنند .همچنین از ماشین آلات برتر کشاورزی را معرفی میکنند همینطور نحصولات محافظتی گیاهان را، بسته بندی ها و …
در این نمایشگاه در حیطه ی کشاورزی به بحث پرداخته که در زمینه ی مدیریت پسماند و بازیافت و آزمایشگاه و محصولات گیاهی ارائه شده.
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و میوه های متنوع را به نمایش میگذارند و بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را از تور اروپا به خود جذب کرده . آخرین فناوری های روز دنیا را در غرفه ها برای پیشرفت در فرصتهای تجاری وسیعی با تجهیزات و خدمات جدید در تولید گیاهان نمایش میدهد.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان میوه جاتف کارخانجات آبمیوه گیری، گیاهان، درختکاری ها، گل کارها و تولید کنندگان گیاهان دارویی حضور پیدا میکنند . و با ارائه دادن کنفرانس های جذاب در چارچوب همایشی برای ارائه دادن اطلاعات در صنعت پرورش گل و گیاه و نوآوری های جهانی میپردازند.
در وسعتی به اندازه ۳۰۰۰۰متر مربع با ۱۵۰۰ برند برتر دنیا برقرار شده و هرساله ۲۱۰۰۰بازدیدکننده بین المللی را با تور اروپا و تور فرانسه به خود اختصاص داده.
از جمله مواردی که در بخش های این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود :
میوه و سبزیجات : کاشت بذر، موارد سمپاشی، بسته بندی محصول، هرس کردن، گلخانه، باغبانی و نگهداری
انگورها: میوه ی انگور را در تنوع زیادی کاشت، هرس، روش نگهداری از آن ، ذخیره سازی کردن، بسته بندی ها، برداشت کردن
بذرها : جوانه ها و نهال ها، کشت و محافظت کردن ، سم پاشی ها، بسته بندی ها
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و ارانیک عرضه شده .

نمایشگاه بین المللی ورزش اسب سواری:
در این نمایشگاه به علاقمندان اسب سوار اهمیت داده شده و ۲۲ سال است که این نمایشگاه هر ساله برای علاقمندان و گردشگران تور اروپا برگزار میشود که فرصتی برای بالا بردن نوآوری های مسائل اسب سواری و لوازم ورزشی در پرورش اسب ها و نگهداری آن ها فرصتی میدهد.
آخرین روش ها و متدهای پرورش اسب، اصطبل ها، تجهیزات رفاهی و نگهداری اسب ها در تعلیم و تربیت ایده ها و نوآوری هایی برای افراد در زمینه های پرش و مسابقات در سمینارها نمایش داده شده . روش های اسب سواری اروپایی ، غربی، اسپانیایی و مهارت های آن برای بازدیدکنندگان نمایش داده میشود.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

قیمت تور اروپا را از ما بخواهید.کلیساهای اروپا و نقش آنها در صنعت گردشگری اروپا:
کلمه کلیسا یک واژه یونانی است که معنی آن گردهمایی می باشد.این اصطلاح یک از اصطلاح های قدیی یونانی است اما از نظر دین مسحیت ،کلیسا به مکانی اطلاق می شود که در آن افراد به نیایش می پردازند و عقیده مذهبی آنها مشترک است.شاید در قدیم این بناها تنها جنبه مذهبی داشته اند و محل نیایش و اعتراف به گناه و سایر مراسم های مذهبی بوده ولی امروزه کلیساها جنبه های دیگری نیز دارند.از برخی از کلیساهای قدیمی به عنوان موزه استفاده می شود تا بتوانند کمکی به گردشگری و قیمت تور اروپا کنند.علت این امر در بناهای مختلف ،متفاوت است.برخی به دلیل کهن بودنشان به نوعی آثار تاریخی تبدیل شده اند و برخ دیگر به دلیل حوادثی نادر که در برحه ای از زمان در آنجا اتفاق افتاده تبدیل به جاذبه شده اند.برخی دیگر به دلیل معماری بینظیر و ستودنیشان کاربرد اولیه خود را کم کم از دست داده اند و در عوض کربردی جدید دارند.کلیساها در معماری اروپا نقش بسیار زیادی داشته اند زیرا در طول تاریخ همواره سعی بر این بوده است که بهترین بناها و باشکوه ترین تزئینات را برای خدایان و محل عبادت آنها اختصاص دهند.همین امر سبب شده تا معماری اروپا رفته رفته سیر تکاملی خود را طی کند و سبکی خاص و منحصر به فرد برای خود داشته باشد.وجود معماری خاص اروپایی باعث شد تا آثار هنری پدیدار شوند.و امروزه چیزی که بیش ازهمه گردشگری در تور اروپا را به بالاترین حد خود توسعه داده است ،وجود همین آثار هنری و معماری قدیمی اروپا می باشد.البته معماری نوین اروپایی نیز در جذب توریست بی تاثیر نبوده است.

علاقه مندان به این قاره سبز می توانند در بخش تور لحظه آخری از دیگر تورهای مربوط به قاره اروپا نیز مطلع شوند.
کلیسای سنت مارک ایتالیا:
این کلیسا که در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد یکی از نمونه های پر جاذبه در میان کلیساها و مناطق گردشگری اروپا است.با اولین نگاه به این کلیسا در خواهید یافت که معماری آن مربوط به دوره بیزانس است.این نمونه را می توان تنها کلیسای جامع شهر ونیز از سال ۱۸۰۷ دانست.هم اکنون دفتر کار اسقف اعظم در این کلیسا قرار دارد.
این کلیسا را با نام سن مارکو نیز می شناسند.بنای اصلی آن در قرن یازدهم میلادی تاسیس شد.
مذهب در اروپا و تاثیر آن در گردشگری و قیمت تور اروپا:
در کل دنیای امروز جمعیتی در حدود شش میلیارد نفر بر روی این کره خاکی زندگی می کنند که بیش از نیمی از آنها مسیحی هستند.در قدیم هر کشوری مذهبی رسمی داشت و همه مردم از آن دین پیروی می کردند.پس از آنکه حضرت مسیح در اروپا ظهور کرد ،مردم به دین مسیحیت گرویدند و رفته رفته مذهب رسمی اکثر کشورها را تشکیل داد.اما این بدان معنا نبود که پیروی کردن از مذاهب دیگر جرم باشد.در بسیاری از کشورها تنها یک مذهب می تواند در میان مردم وجود داشته باشد اما در اروپا اینگونه نیست و همین باعث شده تا ادیان مختلف به ترویج و تبلیغ دین خود بپردازند و هر شخصی نی آزاد است که از هر دینی که مایل است پیروی کند.یکی از دلایل افزایش گردشگری و علاقه مندی به تور لحظه آخری اروپا وجود آزادی برای انتخاب دین است.هر ساله تعداد بیشماری از سراسر دنیا مخصوصا از سوی کشورهایی که در مورد مذهب رسمی کشورشان تندرو هستند ،به اروپا می آیند تا بتوانند دینی را که می خواهند برگزینند.گردشگری و اقامت همواره دلایل تفریحی ندارد و گاهی به دلیل مسائل اجتماعی و حتی سیاسی ممکن است اتفاق بیفتد.پس اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به دلایل افزایش مهاجرت های اروپات داشته باشیم میتوانیم به نکات زیر اشاره کنیم:
۱-وجود آزادی بیان و آزادی مذهب
۲-پیشرفت صنعتی و پیشرفت علمی در این قاره
۳-وجود برخی آثار تاریخی و ارزشمند در این کشورها
۴-وجود مناظر طبیعی زیبا و پوشش گیاهی بی نظیر به دلیل هم جواری با دریاها
۵-وجود سرمایه گذارها از سراسر دنیا و تبدیلکردن کشورهای اروپایی به مناطق توریستی و گردشگری
زبان در اروپا و نقش آن در افزایش صنعت گردشگری اروپا:
همانگونه که می دانید زبان بین الملی در دنیا زبان انگلیسی است.ما در دنیایی زندگی می کنیم که تمامی وسایل و لوازم مدرنی که ساخته می شود ،به زبان انگلیسی به دست ما می رسند.آمار نشان داده است که مردم کشورهای اروپایی به مراتب بهتر و بیشتر از سایر کشورها به زبان انگلیسی تسلط دارند.زبان و تسلط مردم یک کشور به زبان بین المللی دنیا تا حد بسیار زیادی در جذب گردشگر موثر است و برای آن کشور یک امتاز محسوب می شود


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

تور لحظه آخری ترکیه را با ما تجربه نمایید.مراکز خرید یکی از مهمترین چیزهایی هستند که در نظر یک توریست می آیند. از یک کشور صنعتی و پیشرفته انتظار می رود تا مراکز خرید لوکسی داشته باشند و بازارهای این کشور جوابگوی نیازهای مردم باشند.کشور ترکیه از نظر جغرافیایی از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.زیرا پلی است میان اروپا وآسیا و علاوه بر آن مرزهای آبی بسار زیادی دارد و از طریق بندرهایش می تواند با کشورهای همسایه تبادل اقتصادی زیادی داشته باشید.
مسلم است که گردشگران تور ترکیه برای خرید به مراکز خرید این کشور سری خواهند زد.اکثر مراکز خرید لوکس و مدرن ترکیه در پایتخت این کشور یعنی در شهر استانبوا قرار دارد.قصد داریم برخی از این مراکز را به شما معرفی کنیم:
مرکز خرید مال آف استانبول:
این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده است و از بزرگترین مراکز برای خرید اجناس به حساب می آید.بزرگی آن به قدری است که ۳۵۰ مغازه را در خود جای داده است.این مرکز در ماه می سال ۲۰۱۴ افتتاح شد.این مکان تنها یک مرکز نیست زیرا در آن مجموعه ای از سالن های سینما وجود دارد که تعداد آنها به ۱۶ عدد می رسد و تعداد۳۰۵۰ نفر می توانند در آن به تماشای فیلم های متنوع بپردازند.در مغازه های آن تمامی برندهای معروف دنیا حضور دارند و بازارش رونق بسیار خوبی دارد.همانطور که می دانید گردشگری  و قیمت تور ترکیه بدون خرید تقریبا غیر ممکن است.رستوان های شیک و باکلاس این مرکز غذاهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می دهد.همچنین وجود پارکی سرپوشیده به وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع به زیبایی این مرکز کمک کرده است.برای ردیافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری می توانید به بخش مربوط به ان مراجعه نمایید.
مرکز خرید هیستوریا استانبول:
محله ای در ترکیه وجود دارد به نام فاتح که از قدیمی ترین و تاریخی ترین محله های ترکیه به شمار می رود.هیستوریا در این محله قرار دارد.همه نوع مغازه ای در انجا وجود دارد ولی مغازه های لباس و طراحی و تزئین داخلی منزل بیشتر از سایرین در آنجا به چشم می خورد.از خصوصیات مرکز خرید هیستوریا می توان به وجود کافه ها و رستوران های آن اشاره کرد که در فضای آزاد پذیرای مهمانان خود هستند.سقف مرکز خرید هیستوریا از جنس شیشه شفاف است و افراد می توانند از نور طبیعی در خود ساختمان استفاده کنند و از باراش باران و مناظر آسمانی حتی در خود ساختمان لذت ببرند.
مرکز خرید مرتر ترکیه:
این بنا در شهر استانبول است.هر کدام از مرکزهای خرید مزیت خاص خود را دارد.این یکی بهدلیل ارزان لودن اجناسش پر طرفدار شده است.در مرتر می توان لباس های زنانه مانند دامن و تاپ و شلوار و …را بسیار ارزان تر از جاهای دیگر خرید.اگر در زمان حراجی ها در آنجا باشید میتوانید از تخفیفات آن نهایت استفاده را بکنید.این گونه مکان ها علاوه بر پرطرفدار بودن مزیت دیگری دارند و آن هم این است که شلوغ هستند و همه می توانند از آنجا خرید کنند حتی کسانی که تنها برای گردشگری تور ترکیه به آنجا رفته اند.
مرکز خرید فروم ترکیه:
این نمونه نیز در شهر استانبول قرار دارد.این مرکز که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد ،در منطقه ای به نام بایرام پاشا قرار دارد.از مزیت های این مرکز این است که ۲۸۰ برند معتبر در تور لحظه آخری ترکیه و سراسر جهان در آنجا حضور دارند.این مکان برای کسانی که به دنبال مارک و برند کالاها می گردند و تنها به سراغ اجناس لوکس می روند ،بسیار مناسب است زیرا امکان ندارد با آن سلیقه از آنجا دست خالی برگردند.امکانات تفریحی زیادی در آنجا وجود دارد که از جمله آنها می توان به آکواتریوم ترکوازو (نخستین آکواریوم بزرگ ترکیه) ،رستوران ها و ایستگاه های غذایی لوکس ،شهربازی ،موزه های یخی و سرزمین ژوراسیک اشاره کرد.
مرکز خرید پرفیلو ترکیه:
یک مرکز بسیار جالب و متفاوت.این مرکز نیز همانند سایرین د شهر استانبول است.از این مرکز بیشتر به عنوان مکانی تفریحی یاد می شود.زیرا قسمت های تفریحی بسیار زیادی دارد ه هر کسی را به سمت خود جذب می کند.گردشگری ترکیه همواره با تفریح همراه است حتی اگر در مراکز خرید باشد.از مشخصات پرفیلو میتوان به وجود تعداد ۲۰۹ مغازه ،۷ سالن سینما ،۲۰ خط بولینگ ،۱۶ سالن بیلیارد ،۳ سالن تئاتر ،همراه با استخر اشاره کرد.همچنین سالن های ورزشی سرپوشیده و پارک های مخصوص برای کودکان.امکانات این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز بیشتر است و از جاذبه های گردشگری ترکیه نیز محسوب می شود.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

قیمت تور ترکیه  برای دیدن بناهای تاریخی آن:
ترکیه یک کشور توریستی می باشد که بناهای تاریخی بسیار زیبا و جالبی دارد.برای گردشگری تور ترکیه دیدن بناهای تاریخی لذتی وصف ناپذیر دار.مخصوصا اگر بناهایی از چندین قرن پیش از میلاد نیز در میان آنها باشد.
توریست ها و گردشگرانی که به کشورهای توریستی سفر می کنند از طبیعت ،موزه ها ،بناهای باشکوه ،بازارها و تفریح گاه ها و هتل ها دیدن می کنند.و هر کدام از اینها به نوعی نمایانگر رشد و ترقی آن کشور از قدیم الایام تا کنون است.
اکنون می خواهیم به بررسی برخی از آثار تاریخی و گردشگری ترکیه بپردازیم:
شهر تاریخی افس ترکیه:
این شهر باستانی از مکانهای مهم و استراتژیک در زمان روم باستان به شمار می رد.هر ساله هزاران نفر برای گردشگران ترکیه از این شهر دیدن می کنند.موقعیت این شهر به این صورت است که در در هفتاد کیلومتری جنوب شهر ازمیر ترکیه قرار دارد یعنی در کنار شهرکی به نام سلجوق.این شهر تاریخی در قدیم از آن جهت منطقه ای استراتژیک بوده زیرا در نزدیک سواحل دریای اژه ساخته شده است.شهر افس ترکیه که افسوس نیز نامیده می شود ،از مکان های دیدنی و گردشگری ترکیه به شمار می رود.شما عزیزان برای دریافت اطلعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری می توانید به بخش مربوط به آن در سایت مراجعه نمایید.
مسجد آبی:
یکی دیگر از بناهای تاریخی ترکیه مسجد آبی می باشد.این عمارت بسیار زیبا و مجلل یکی از زیباترین مساجد در سرتاسر ترکیه به شماره میرود و با آنکه محلی برای عبادت و ستایش خداوند یگانه به شمار می رود ولی زیبایی آن سبب شده تا توریستان و گردشگران ترکیه پایشان به آنجا باز شود و از این مسجد زیبا دیدن کنند.این بنا در سال ۱۶۰۰ میلادی در ترکیه ساخته شده و علت نام گذاری این مسجد به مسجد آبی این است که در آن کاشی های آبی و با شکوهی به کار رفته شده است.همچنین وجود منارهای زیبا در اطراف آن جذابیت این بنا را دوچندان کرده است.تعداد این منارها شش عدد است.
اسب نژاد تراوا:
گردشگری تور ترکیه بهترین موقعیتی است که می توانید سری به تاریخ بزنید و از اتفاقاتی که در مورد شهر تروی یا تراوا افتاده مطلع شوید.این اسب نمادی از همان اسب افسانه ای تاریخی ایست.اسبی که باعث باز شدن دروازه های درب در شهر تروی شد و باعث تسخیر آن شد.
گالیپولی:
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری  و قیمت تور ترکیه گالیپولی است.این مکان جای قابل احترام برای مردم ترکیه است زیرا در جنگ جهانی اول سربازان بسیار زیادی در این منطقه کشته شدند.این جای دیدنی هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و توریستان را جذب خود می کند.در تقویم های استرالیا و نیوزلند روزی وجود دارد به نام روز آنزاک.در این روز جشنی برپا خواهد شد.گالیپولی محل برگزاری این جشن است.بنابر این اگر روزی توانستید از این محل بازدید کنید به خاطر داشته باشید که این مکان به دلیل کشته شدن سربازان جنگ جهانی اول از احترام خاصی برخوردار است.
پاموکاله:
این محل نیز بسیار جالب و دیدنی است.معنی لغوی آن به معنی قلعه های پنبه ای می باشد.علت نامگذاری این محل کاملا واضح است.زیرا آبی که به صورت روان از این کوخ جاری می شود ،مانند پنبه شده است.در واقع وجود کلسیم در این آب است که باعث ایجاد چنین منظره دلپذیری شده است.کلسیم موحود در آب به مرور ته نشین می شود و باعث ایجاد تالاب ها و برکه های مجلل می شود.این مکان ،محل بسیار مهمی برای عکاسان می باشد.علاوه بر زیبایی خاصی که این محل دارد ،وجود برکه آب گرم در بالاترین نقطه این صخره باعث شده تا این محل از دیدنی ترین و لذت بخش ترین مکان های گردشگری در تور لحظه آخری ترکیه شود.
روستاهای تروگلودیت در کاپادوکیا:
در این محل چیزهای بسیار زیادی برای دیدن وجود دارد.به اندازه ای که ممکن است وقت نکنید به همه آن ها برسید.این محل مکانهای دیدنی بسیاری مانند تونل های زیر زمینی ،کلیسا ها و روستاهای تروگلودیت در کاپادوکیا می باشد.تخته سنگ های حفره ای از دیگر اشیا دیدنی این منطقه محسوب می شود.جالب است بدانید که چنین سکانس از فیلم جنگ ستارگان در این منطقه پر شده است.
سماع عاشقانه دراویش در کنیا:
هر ساله از تاریخ دهم تا هفدهم دسامبر در این محل بزرگداشت استاد مولانا برگزار می شود.مولانا از نظر بسیاری از عارفان ،فردی قدیس خوانده می شود.در این مکان به رقص های عارفانه پرداخته می شود.زیرا معتقدند که رقص تنها یک حرکت موزون رای جسم به شمار نمی رود بلکه به وسیله آن می توان با پروردگان ارتباط برقرار کرد.


 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
 
 
 
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
 
 
نویسنده : امیر عباس
 
 

ترکیه در یک نکاه

کشور ترکیه  کشوری که بخشی از آن در خاک آسیا و بخشی دیگر نیر در خاک قاره اروپا واقع شده است.بیش از ۱۰۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۲۳ شخصی به نام مصطفی کمال پاشا که به آتا ترک معروف بود توانست  حکومت عثمانی را بعد از ۶۰۰ سال سرنگون کند و خود به جای ان رهبری این کشور را در دست گیرد.در واقع می توان اینگونه توضیح داد که در جریان جنگ جهانی اول  امپراتوری عثمانی شکست سختی از از بریتانیا و متحدانش می خورد و در این بین آتا ترک با تشکیل هسته های مقاومت خود را تبدیل به قهرمان ملی مردمان ترک می کند و با همین محبوبیت توانست بالاخره جمهوری ترکیه را پایه گذاری کند. البته جمهوری که خبری از کلمه اسلامی در ان نیست و یکی از قواعد اصلی آن جدایی کامل دین از سیاست می باشد.

بعد از تاسیس دولت جمهوری  تا سال ها این کشور به صورت تک حزبی اداره می شد تا اینکه در سال ۱۹۵۰ از گروه مخالف یعنی حزب دوکرات قدرت را به دست می گیرد و پایانی بر تک حزب بودن این کشور می دهد.از دیگر اتفاقات مهم در طی این سال ها می توان به عضویت در امدن کشور ترکیه در ناتو اشاره کرد که بر می گردد به سال ۱۹۵۲٫ همچنین در سال ۱۹۶۴ نیز به عضویت سازمان ملل در آمد.

همه ساله تورهای مختلفی با نام تور ترکیه به سمت این کشور روانه می شوند که یم توان به تورهای زیر اشاره کرد :

تور آنتالیا

تور آنکارا

تور استانبول

تور آلانیا

تور مارماریس

تور کوش آداسی

تور بدروم

تور ازمیر

 

اگر شما به دنبال ارزان ترین سفر می باشد پیشنهاد می کنیم حتما به دنبال تور لحظه آخری ترکیه باشید . معمولا  نه تنها برای ترکیه بلکه برای هر مقصد دیگری تور لحظه آخری ارزان تر از حالت معمول خود می باشد.در ضمن اطلاعات کاملی درباره تور ترکیه ۹۵ نیز در سایت قرار داده ایم که می توانید به بخش مربوط به ان رفته و ملاحضه نمایید.معمولا به خاطر نزدیکی این کشور به ایررانقیمت تور ترکیه نسبت به سایر تورهای خارجی به صرفه تر و ارزان تر است.

 

 

زبان مردم ترکیه

با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق جمعیت این کشور را ترک ها تشکیل می دهند پس طبیعی است که زبان رسمی و مادری این کشور نیز زبان ترکی باشد.در کنار ترک ها مردمانی کرد زبان و عرب زبان و همچنین ارمنی ها نیز در این کشور زندگی می کنند که جز اقلیت ها محسوب می شوند.البته قوم های به مراتب کوچک تری نیز در ترکیه وجود دارند که با نام های لاز ها و زازاها و چرکس ها دارای زبان و فرهنگ خاص خود هستند.

 

 

کردها بیشتر در بخش جنوب شرقی و شرق کشور واقع شده اند.بخشی دیگر از اقلیت ها نیز مربوط می شود به ترک های آذربایجانی که در بخش شمال شرقی ترکیه هستند.عرب ها نیز در بخش جنوبی و ارمنی ها نیز در خود استانبول قرار دارند.شاید برایتان سوال باشد که خود ترک های ترکیه از کدام نسل و قوم تاریخی هستند.؟ حتما در تاریخ نام قوم سلجوقی به گوشتان خورده است. بله این ترک ها بازمانده همان قوم هستند که بعد از نبردی سنگین که با امپراتوری روم شرقی داشتند و توانستند از آن نبرد پیروز برگردند به تشکیل حکومت عثمانی پرداختند.

 

موقعیت جغرافیایی ترکیه

اگر نگاهی به نقشه بیاندازید خواهید دید که ترکیه شبیه به یک مستطیل است که بخش از آن در آسیا و بخشی دیگر نیز در اروپا واقع شده است.نام جغرافیایی منطقه ای که ترکیه در ان واقع شده است آناتولی است و به تعبیری دیگر به ان آسیای کوچک نیز می گویند.بی شک از ترکیه می توان به عنوان اصلی ترین و مهمترین پیوندگاه میان دو قاره آسیا و اروپا یاد کرد.میزان وسعت و بزرگی تریکه در حدود ۷۸۰۵۸۰ کیلومتر مربع است و از این حیث در رده سی و پنجمین کشور بزرگ جهان قرار گرفته است.

این کشور دارای شش همسایه از قاره آسیا و تنها دو همسایه از اروپا می باشد.کشورهایی همچون ایران و عراق و ارمنستان و سوریه و جمهوری آذربایجان و گرجستان. و در طرف دیگر کشورهایی مانند یونان و بلغارستان از همسایه های اروپایی ترکیه محسوب می شوند.

 

 

ترکیه کشوری است که دارای جاذبه های بسیار گردشگری بوده و همین امر باعث شده است تا سالیانه از سراسر جهان افراد زیادی به قصد مسافرت وارد این کشور شوند.با هم به ۱۰ جاذبه برتر و توریستی ترکیه می پردازیم تا اگر روزی قصد سفر به این کشور را داشتید با اطلاعات ی کامل به این کار دست بزنید.شاید عاملی که باعث شده است تا تور گردشگری ترکیه در سارسر جهان به یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین تور مسافرتی در میان سایر تورهای مختلف باشد وجود آثار باستانی و جاذبه های مختلف توریستی در این کشور است.

۱- آمفی تئاتر آسپندوس

این آمفی تئاتر از دوران باستان بر جای مانده است. تاریخ ان باز می گردد به ۱۵۵ سال بعد از میلاد مسیح.زمان تاسیس آن مصادف است با حکومت پادشاهی امپراتور روم یعنی مارکوس اورلیوس.میزان گنجایش این امفی تئاتر قدیمی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ نفر بوده است.بعد ها این مکان تغییر کاربری داده و از ان به عنوان کاروانسرا استفاده می کردند و به همین دلیل بارها و بارها مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.و شاید همین مرمت های مسمتر در طول تاریخ باعث شده است تا به امروز این اثر تاریخی پا بر جا مانده باشد.

 

 

۲-ساحل پاتارا

اگر دوست دارید به یکی از بلند ترین سواحل دنیا پا بگذارید می توانید از ساحل پاتارا دیدن نمایید.ساحلی شنی که به جز یک کافی شاپ دیگر هیچ ساختمانی در اطراف ان وجود ندارد.در این ساحل گونه ای در حال انقراض از لاک پشت زندگی می کند که به سر گنده معروف است.جالب است بدانید دهکده ای در مچاورت این ساحل واقع شده است که زادگاه شخصی بود که بعد ها به بابا نوئل مبدل گشت.

 

۳-پاموک کاله

معنی این کلمه در زبان ترکی یعنی قصر پنبه ای.در غرب ترکیه چشم اندازی فوق العاده بی نظیر و زیبا در انتظار شما است. این چشم انداز زیبا دارای شیب های پلکانی سفید رنگی است که دارای شهرت فراوانی هستند.ماده سازنده این شیب های زیبا  تراورتن نام دارد.این ماده در واقع نوعی سنگ رسوبی است که از رسوب آب معدنی چشمه ها پدید می آید.به طور واضح می توان ویرانه هایی از معابد قدیمی و حمام ها را در این مکان مشاهده نمود.

 

 

۴-بدروم

اگر به ترکیه بروید و سفری به بدروم نداشته باشید انگار که سفری ناقص انجام داده اید. این شهر با سواحل شنی بسیار زیبایش و با خیابان های پر از فروشگاهش و همچنین با انواع رستوران های فوق مدرنش باعث شده تا به  مکانیدنج برای توریست ها مبدل گردد.این منطقه تاریح و باستانی دارای قدمتی کهن بوده که متاسفانه در چند زلزله اخیر باعث شده تا برخی از این آثار نابود شوند.اما یکی از اماکن تاریخی که در قرن ۱۵ و توسط مبارزین صلیب ساخته شده است قلعه معروف بدروم است که هنوز هم پابرجا می باشد.

 

۵-کوه نمرود

یکی از کوه های معروف در ترکیه نمرود نام دارد. ارتفاع این کوه ۲۱۳۴ متر بوده و در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد.در ۶۲ سال قبل از میلاد پادشاهی به نام آنتیوکوس اول در بالای قله این کوه مجسمه هایی از خدایان  یونانی و یارانی بنا نهاد.وقتی در بالای قله این کوه قرار می گیرد شاهد چشم اندازی فوق العاده زیبا و بی نظیر خواهید بود.

۶-یکی از تاریخی ترین و توریستی ترین دهکده های ترکیه اولودنیز نام دارد.این دهکده در ساحل جنوب غربی دریای اژه واقع شده است.ساحلی معروف که با رنگ آب شناخته شده است در این بخش قرار دارد.دلیل مشهور بودن این دهکده شاید به خاطر نوع چشم انداز بسیار خاص و پانورامیک آن است.

۷-مسجد کبود

از معروف ترین مسجدهای ترکبه می توان به مسجد کبود اشاره کرد.این مسجد زیبا دارای ۶ مناره است و به مسجد سلطان احمد نیز معروف است.به جرات می توان گفت با توجه به نوع معماری زیبایی که در این مسجد به کار رفته باعث گردیده تا آنرا تبدیل به یکی از پر بیننده ترین جاذبه های استانبول تبدیل کند. تاریخ ساخت مسجد بر می گردد به سال های ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۶٫طبق رسوم گذشته مقبره سازنده مسجد نیز در خود مسجد قرار دارد.

 

۸-کتابخانه سلسوس

یکی از عجایب هفت گانه دوران باستان شهر افسوس است که در ساحل غربی ترکیه قرار گرفته است. در این شهر معبد آرتمیس قرار گرفته است. این مکان در سال ۴۰۱ بعد از میلاد مسیح و به دستور اسقف اعظم قسطنطنیه توسط یک فرد شورشی ویران شد.برخی از بخش های به جای مانده این مکان عبارتند از کتابخانه سلسوس .این کتابخانه سال ۱۲۵ بعد از میلاد ساخته شد و گویا ۱۲ هزار تومار در ان نگه داری می شده است.در دهه هفتاد  مرمت بسیبار دقیقی بروی این اثر انجام شدو انرا تبدیل به بنای باشکوه امروزی کرده است.
۹٫ دودکش های پریان گورمه
کاپادوکیا به دلیل صخره های طبیعی و منحصر به فرد و میراث تاریخی شهرت دارد. یکی از بهترین مکان ها برای دیدن این صخره های عجیب، روستای گورمه است که در میان مخروط های خاکسترهای آتشفشانی قرار گرفته که به این مخروط ها، دودکش های پریان اطلاق می شود. این دودکش ها به علت فرسایش بادی و آبی دو لایه آتشفشانی مختلف به وجود آمده اند: یک لایه کلفت از سنگ توف (خاکستر آتشفشانی جامد) با لایه ای نازکتر از بازالت که نسبت به فرسایش مقاومتر است. چون کنده کاری در سنگ توف آسان است، بسیاری از این دودکش ها در کاپادوکیا در طی قرن ها توخالی شده اند چرا که درون آن ها خانه، کلیسا و انبار ساخته می شد.
۱۰٫ ایاصوفیه
ایاصوفیه یکی از مکان های دیدنی استانبول به شمار می رود که در گذشته کاخ پادشاهی بوده و در قرن ششم برای امپراتور روم شرقی، جاستینیان اول، بنی آن تکمیل شد. این شاهکار مهندسی رومی، با گنبد عظیمش (به قطر ۳۱ متر یا ۱۰۲ فوت) فضایی را می پوشاند که تا بیش از ۱۰۰۰ سال بزرگترین فضای بسته دنیا بود. این کلیسا در سال ۱۲۰۴ در جنگ صلیبی چهارم به غارت رفت و در قرن پانزدهم زمانی که عثمانی ها شهر را فتح کردند، به مسجد و در سال ۱۹۳۵ تبدیل به موزه گردید و هم اکنون یکی از جاذبه های مهم ترکیه به شمار میرود.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر عباس
تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید